Speelronde 14

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Eef de Kip

Well-known member
Het duurt zo lang omdat we geld krijgen uit het dagbestedingspotje van gevegt z'n WMO-indicatie. We hebben een zorgplicht, dus we moeten eerst een ander platform zover zien te krijgen dat ze de zorg voor gevegt over willen nemen van ons. Maar tot nu toe hebben alle forums geweigerd. We hebben het o.a. al geprobeerd bij WijZijnVoetbal, Soccernews, voetbalprimeur en de voetbaltak van Fok. We zijn nu in gesprek met het forum van de F-side en die staan er niet onwelwillend tegenover. Dus ik heb er goede hoop op dat we nog voor het einde van het jaar eindelijk van gevegt af zijn.
Kom op ff Jamel, die subsidie kunnen we toch wel missen? Me dunkt dat we de afgelopen jaren een heel eind zijn gegaan en volgens mij waren de kosten voor dagbesteding sowieso een stuk hoger dan wat we überhaupt terug kregen. Daarnaast kan ik je op een briefje geven dat we nu we het komend jaar de luiers uit de eigen bijdrage moeten betalen het helemaal scheef gaat lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Het duurt zo lang omdat we geld krijgen uit het dagbestedingspotje van gevegt z'n WMO-indicatie. We hebben een zorgplicht, dus we moeten eerst een ander platform zover zien te krijgen dat ze de zorg voor gevegt over willen nemen van ons. Maar tot nu toe hebben alle forums geweigerd. We hebben het o.a. al geprobeerd bij WijZijnVoetbal, Soccernews, voetbalprimeur en de voetbaltak van Fok. We zijn nu in gesprek met het forum van de F-side en die staan er niet onwelwillend tegenover. Dus ik heb er goede hoop op dat we nog voor het einde van het jaar eindelijk van gevegt af zijn.
Probeer het PEC-Zwolle forum eens, of het forum HSV-Dinos... :p
 

JMD

Well-known member
Ondertussen mist Vitesse een aantal grote kansen en dus scoort AZ de 0-2.
2-0... :)

Voor de korte termijn goed voor PSV (Vitesse stond het dichtst bij ons), maar ik zie AZ verder komen, dus eigenlijk hoop ik op een resultaat voor Vitesse...
 

stc

Well-known member
2-0... :)

Voor de korte termijn goed voor PSV (Vitesse stond het dichtst bij ons), maar ik zie AZ verder komen, dus eigenlijk hoop ik op een resultaat voor Vitesse...

Ik ben blij met een gelijkspel, want dan lopen ze beide puntenverlies op.
 

Batigoal

Well-known member
Voor de mensen die niet kijken: Vitesse is vlak na rust op 2-1 gekomen door een schitterende treffer.
 

erka

Well-known member
Ik ook ja. Maar jij gaf aan dat je Vitesse sowieso niet hoog wilt hebben...

Klopt, ook niet mijn meest favoriete club. Vroeger maakten we nog wel eens ranglijstjes op DVK, stond Vitesse altijd behoorlijk laag bij mij.
 
Bovenaan