Eef de Kip
Well-known member
Uitstekende post hoor.Rot zelf op!
Uitstekende post hoor.Rot zelf op!
Nou je neemt me de woorden uit de mond.Uitstekende post hoor.
Nou je neemt me de woorden uit de mond.
Ik wilde het nét gaan typen!
We kunnen nu toch wel concluderen dat dit dé post van 2020 is?
Absoluut, deze wordt niet meer verbeterd.Nou je neemt me de woorden uit de mond.
Ik wilde het nét gaan typen!
We kunnen nu toch wel concluderen dat dit dé post van 2020 is?
Inderdaad, weg met gevegt, liefst dit jaar nog.Rot zelf op!
Bedankt voor de steun noord-ooster!Gaat kip nu de vrome poster uithangen ?
Bedankt voor de steun noord-ooster!
Er zijn hier een paar leden die mij constant pesten en als het even kan, pootje lichten.
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat ze een actie zijn begonnen in de MHO om het nog voor de kerst te regelen.
De klootzakken.
Mijn hemel. Mij wordt hier wel eens verweten dat ik 'tongue-in-cheek' opmerkingen niet doorzie, maar zelfs SM zal moeten toegeven dat jij nog wel erger bent..Dat verbaast me niks. En ik kan wel zo ongeveer raden wie zich daarvoor lenen.
Als men zich al tot zoiets verlaagt zegt dat het meeste over degenen die zich daarmee vermaken.
Kunnen we voortaan niet beter spreken van een NO-tje ipv een JMD-tje???
Waarom duurt het zo lang? Ik heb het in de WA groepen die we hebben allang geregeld, iedereen is het erover eens, alleen JFK wilde een levenslange ban, dat hebben we nu af weten te tikken op 5 jaar.In het VIP topic is nu een stemming bezig of gevegt dan wel NO aan de hoogste boom moet worden opgehangen... ( spreekwoordelijk natuurlijk)
O ja, die zijn net begonnen natuurlijk...Na 4 minuten 1-0 voor AZ na verschrikkelijk slecht uitverdedigen.
Waarom duurt het zo lang? Ik heb het in de WA groepen die we hebben allang geregeld, iedereen is het erover eens, alleen JFK wilde een levenslange ban, dat hebben we nu af weten te tikken op 5 jaar.
Ik zal nog eens een balletje opgooien bij het NordicWalkingForum