Speelronde 14

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

Eef de Kip

Well-known member
Als dat het geval is lijkt het me wel zo relevant. Echt serieus kan ik je iig niet nemen met die opmerking.
 

gevegt

Well-known member
Gaat kip nu de vrome poster uithangen ?
Bedankt voor de steun noord-ooster!
Er zijn hier een paar leden die mij constant pesten en als het even kan, pootje lichten.
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat ze een actie zijn begonnen in de MHO om het nog voor de kerst te regelen.
De klootzakken.
 

SanMark.

Well-known member
Bedankt voor de steun noord-ooster!
Er zijn hier een paar leden die mij constant pesten en als het even kan, pootje lichten.
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat ze een actie zijn begonnen in de MHO om het nog voor de kerst te regelen.
De klootzakken.

In het VIP topic is nu een stemming bezig of gevegt dan wel NO aan de hoogste boom moet worden opgehangen... ( spreekwoordelijk natuurlijk)
 

JMD

Well-known member
Dat verbaast me niks. En ik kan wel zo ongeveer raden wie zich daarvoor lenen.
Als men zich al tot zoiets verlaagt zegt dat het meeste over degenen die zich daarmee vermaken.
Mijn hemel. Mij wordt hier wel eens verweten dat ik 'tongue-in-cheek' opmerkingen niet doorzie, maar zelfs SM zal moeten toegeven dat jij nog wel erger bent..

@SanMark: kunnen we voortaan niet beter spreken van een NO-tje ipv een JMD-tje???
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kunnen we voortaan niet beter spreken van een NO-tje ipv een JMD-tje???


Nee, daar kom je niet meer vanaf. En San.Mark. was bloedserieus. Ik zal je wel even toegang geven tot de VIP-sectie.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Eef de Kip

Well-known member
In het VIP topic is nu een stemming bezig of gevegt dan wel NO aan de hoogste boom moet worden opgehangen... ( spreekwoordelijk natuurlijk)
Waarom duurt het zo lang? Ik heb het in de WA groepen die we hebben allang geregeld, iedereen is het erover eens, alleen JFK wilde een levenslange ban, dat hebben we nu af weten te tikken op 5 jaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom duurt het zo lang? Ik heb het in de WA groepen die we hebben allang geregeld, iedereen is het erover eens, alleen JFK wilde een levenslange ban, dat hebben we nu af weten te tikken op 5 jaar.

Het duurt zo lang omdat we geld krijgen uit het dagbestedingspotje van gevegt z'n WMO-indicatie. We hebben een zorgplicht, dus we moeten eerst een ander platform zover zien te krijgen dat ze de zorg voor gevegt over willen nemen van ons. Maar tot nu toe hebben alle forums geweigerd. We hebben het o.a. al geprobeerd bij WijZijnVoetbal, Soccernews, voetbalprimeur en de voetbaltak van Fok. We zijn nu in gesprek met het forum van de F-side en die staan er niet onwelwillend tegenover. Dus ik heb er goede hoop op dat we nog voor het einde van het jaar eindelijk van gevegt af zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zal nog eens een balletje opgooien bij het NordicWalkingForum

Dat heb ik al geprobeerd, maar het schijnt dat gevegt de gemiddelde leeftijd op dat forum dusdanig omhoog zou trekken dat ze denken dat er daardoor een disbalans in de groepsdynamiek ontstaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan