Ze zijn soms, met name vandaag, gemakzuchtig, maar de 52 goals in 14 wedstrijden zijn niet uit de lucht komen vallen. De laatste 3 wedstrijden voor Willem II 14X gescoord, dat doe je niet met slecht voetbal. Tuurlijk kan het beter, maar de post van jou waar ik op reageerde was wel wat erg overdreven, het lijkt wel of we zesde staan en zelden scoren.Het is goed met je. Ik geef al weken aan dat ik Ajax niet goed vind. Mijn standaard ligt net even wat hoger qua niveau dan een leuke helft tegen ADO.
Maar we zullen zien of je gelijk krijgt of dat je wat overdreven reageert op dit puntverlies.PSV kan zich opmaken voor een historisch grote overwinning.
Dit jaar?Gelukkig de volgende pot tegen PSV, dan staan ze er wel weer. Dat labbekakkerige tegen een "mindere tegenstander" moet er wel een keertje uit maar goed, dat is al jaren waar we mee te kampen hebben.
Verder gewoon herbmeister dus dat wordt gewoon weer een makje dit jaar.
Dit seizoen dan, let jij nou maar op dat je je luier niet vol schijt.Dit jaar?
Zit je weer in de kerststress?
Pas jij maar op dat je ingewanden er niet uitgerukt worden.Dit seizoen dan, let jij nou maar op dat je je luier niet vol schijt.
Het is al winter, dus ook dat klopt niet.Herbmeister, is dat iets met kruiden; zeg maar een soort Jägermeister?
Houd je muil!Hup Veerman en Veerman!
Weet niet wat hem mankeertWant vind je dan van Haps Miramar ?
Ik vind Conteh beter.