JFK
Well-known member
Joh vlieg op!Stuk sacherijn.
Joh vlieg op!Stuk sacherijn.
Ik ben geen kip.Joh vlieg op!
Die heeft weken in de spits gestaan, maar eindelijk kwamen er goede voorzetten.Van harte mannen. Jaarlijkse kansloze zaadpartij in de Kuip hebben we maar weer gehad. Op naar 2021!
Hadden ze bij Feyenoord die Linssen niet eerder in de spits kunnen zetten trouwens? Dan had Feyenoord vast wel overwinterd in Europa.
Die heeft weken in de spits gestaan, maar eindelijk kwamen er goede voorzetten.
Je bent zelf een JMD!JMD alert!
Heerenveen was de eerste club die Linssen als ongevaarlijk bestempeldeVan harte mannen. Jaarlijkse kansloze zaadpartij in de Kuip hebben we maar weer gehad. Op naar 2021!
Hadden ze bij Feyenoord die Linssen niet eerder in de spits kunnen zetten trouwens? Dan had Feyenoord vast wel overwinterd in Europa.
Dat is voor jou een vraag, voor mij eigenlijk ook.Dat zijn toch gewoon 2 pingels voor Vitesse met Bizot? Sinds wanneer is de 16 beschermd gebied voor de keeper?
Je doelt op de wissels in de 81e en 82e minuut als 2 momenten? Dat telt als één moment, want tussendoor is het spel niet hervat.Willem II wisselde op vier verschillende momenten.
Zo kwam vroeger elke keeper uit.Dat zijn toch gewoon 2 pingels voor Vitesse met Bizot? Sinds wanneer is de 16 beschermd gebied voor de keeper?
Moeten hebben, het is niks of rood.Daar had Antony met een beetje pech rood kunnen hebben.
Waarom zou een keeper dat wel mogen en een veldspeler niet?Zo kwam vroeger elke keeper uit.
Je zelf beschermen heet dat.
De eerste helft tegen Ado was ook slecht. Dankzij Ado maak je er 4.Het is goed met je. Ik geef al weken aan dat ik Ajax niet goed vind. Mijn standaard ligt net even wat hoger qua niveau dan een leuke helft tegen ADO.
Veel te laag tempo , waar je in circa 15 minuten de 4 goals maakt, maar best was het niet.Je zet ADO 44,5 minuten vast op eigen helft, creëert een stuk of 7 grote kansen en scoort 4x. Dan speel je niet slecht.
Vriend, je leest niet goed. Ik wil het juist niet verwarrend maken voor je.Met zo'n avatar kun je mij niet meer en verwarring brengen. Op mijn leeftijd is dat onmogelijk.
Wel is het heel puberaal. Maar ja, het zegt wel iets over je.
Daar spelen er nogal wat die niet goed genoeg zijn he. Jansen out?Ik vond Heerenveen gisteren de meest slechte tegenstander die we dit seizoen hebben getroffen.