Speelronde 14, met de TOPPER

JMD

Well-known member
Proficiat met de titel Philips mensen.
Hoho, in de Ruttenjaren gaven me jaren achtereen 10 punten voorsprong weg, en Bosz' elftallen storten altijd in...

We gaan pas vieren en felicitaties ontvangen als we op het Stadhuisplein staan

En sowieso is het duel nog niet voorbij
 

JMD

Well-known member
Daar was de 2-2 al bijna...
Elk jaar weer dezelfde fouten hier. Ipv na de 0-2 door te drukken ga je achterover leunen, de 1-2 incasseren en dan weet je dat Feyenoord alles of niets gat spelen met de Kuip achter zich...
 

Mario

Well-known member
Hoho, in de Ruttenjaren gaven me jaren achtereen 10 punten voorsprong weg, en Bosz' elftallen storten altijd in...

We gaan pas vieren en felicitaties ontvangen als we op het Stadhuisplein staan

En sowieso is het duel nog niet voorbij
We worden gewoon kampioen

Even wat tegenwicht met al die stc en JMD posts hier 😉
 

JMD

Well-known member
Benieuwd wanneer psv weer een keer tegenstand krijgt
De eredivisie is de enige competitie met 17 kleine ploegen volgens de analisten. PSV komt nooit tegenstand tegen namelijk... ;)

Als Ajax vandaag wint bij NEC en woensdag de 2-3 over de streep trekt staan ze 11 punten achter op Feyenoord, dat gat is dan bijna net zo groot als tussen Feyenoord en PSV.
 

Mario

Well-known member
Nou, we zijn deze week zonder kleerscheuren doorgekomen. Ongeslagen in de Eredivisie, en overwinteren in de CL. Lekker dit hoor 🙂
 

Eef de Kip

Well-known member
Als Ajax vandaag wint bij NEC en woensdag de 2-3 over de streep trekt staan ze 11 punten achter op Feyenoord, dat gat is dan bijna net zo groot als tussen Feyenoord en PSV.
11 punten die we niet meer in gaan halen.

PSV’ers van harte. Ook met het kampioenschap want dat lijkt me nu toch ook wel binnen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Voor rust twee ploegen die elkaar wat in de tang hadden, waarbij PSV makkelijker voetbalde. Ook na rust makkelijker voetballend PSV. Feyenoord probeerde het nog met spierballenvoetbal, maar waren wel enorm slordig aan de bal. Jammer voor de spanning in de competitie.

Dieptepunt het massale 'kanker De Jong'. Wat zit er toch een hoop schijtvolk in De Kuip.
 
Bovenaan