Speelronde 14, met de TOPPER

Bernardo

Well-known member
Voor rust twee ploegen die elkaar wat in de tang hadden, waarbij PSV makkelijker voetbalde. Ook na rust makkelijker voetballend PSV. Feyenoord probeerde het nog met spierballenvoetbal, maar waren wel enorm slordig aan de bal. Jammer voor de spanning in de competitie.

Dieptepunt het massale 'kanker De Jong'. Wat zit er toch een hoop schijtvolk in De Kuip.
En voor een bekertje bier word er gestaakt en dit mag gewoon.
 

stc

Well-known member
Wat mij betreft krijgt Feyenoord nog een boete voor de fans die het k woord riepen. Denk ook wel dat de PSV fans weer het uitvak hebben vernield.
 

Eef de Kip

Well-known member
Pff, toch nog 5 mn met de billen tegen elkaar.
laten we het er maar op houden dat er weer punten bij zijn.
Ramaj was ik nog wel positief over bij het begin maar die glijdt inmiddels ook af.
 

De Groene Scout

Well-known member
Door de 1-3 winst van Twente op nummer 5 Kowet is die afscheiding ook flink geworden.
We hebben dus nu een kampioen, 3 ploegen die spelen om plek 2/3/4 en dan de rest en onderaan de lelijke eendjes Volendam en Vitesse.
 

JMD

Well-known member
Ajax inmiddels virtueel (en als er woensdag niks mis gaat ook qua punten) 6e, op 1 punt van de nummer 5. Ja, er is nog een gat naar plek 4, maar als het stabieler wordt bij Ajax zouden ze echt nog wel minimaal 1 ploeg van de top4 moeten kunnen inhalen.
 

JMD

Well-known member
Ik zie Ajax wel bij de eerste drie eindigen.
Daar twijfel ik aan, dat hangt wel er vanaf hoe Ajax in de winterstop gaat inkopen. FC Twente zie ik wegvallen uit de top 4, denk dat die het eerst moet vrezen. AZ is vrij wisselvallig, soms heel goed, soms niet...
 
Bovenaan