Hoho, in de Ruttenjaren gaven me jaren achtereen 10 punten voorsprong weg, en Bosz' elftallen storten altijd in...Proficiat met de titel Philips mensen.
We worden gewoon kampioenHoho, in de Ruttenjaren gaven me jaren achtereen 10 punten voorsprong weg, en Bosz' elftallen storten altijd in...
We gaan pas vieren en felicitaties ontvangen als we op het Stadhuisplein staan
En sowieso is het duel nog niet voorbij
Dat denk ik ook hoor, maar om nu al te feliciteren is veel te vroegWe worden gewoon kampioen
De eredivisie is de enige competitie met 17 kleine ploegen volgens de analisten. PSV komt nooit tegenstand tegen namelijk...Benieuwd wanneer psv weer een keer tegenstand krijgt
Klopt, maar die hebben woensdag nog een duel af te maken die ze 2-3 achterstaan...Ik hoor niemand dat az op 7 punten kan komen van psv
Kan ook niet, of ze moeten woensdag 2 goals makenIk hoor niemand dat az op 7 punten kan komen van psv
Is Leo er nog niet?Ik hoor niemand dat az op 7 punten kan komen van psv
11 punten die we niet meer in gaan halen.Als Ajax vandaag wint bij NEC en woensdag de 2-3 over de streep trekt staan ze 11 punten achter op Feyenoord, dat gat is dan bijna net zo groot als tussen Feyenoord en PSV.
Nee, denk het ook niet nee. Maar meer om even aan te geven hoe het gat van Feyenoord tov Ajax is, als je vergelijkt met het gat naar PSV.11 punten die we niet meer in gaan halen.
Het EK hadden we ook gewoon in de winter kunnen doen.Seizoen zit erop. Mooi op tijd klaar dit keer.