Speelronde 13

Brengt ongeluk voor

• Totaal aantal stemmers
    11

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens wel heel blij met de punten. Uit bij Excelsior blijft een moeilijke wedstrijd op dat kleine kunstgrasveld. Half uur na rust was het heel goed, daarna onnodig bibberen en veel te ver terug.

Nu op naar de derby!

PES5

Administrator
Forumleiding
Het buitenspel klopt volgens mij wel. Daar kunnen ze heel erg op inzoomen.
De vraag is alleen; ontstaat er een nieuwe situatie op het moment dat Bochniewicz de bal raakt? Op dat moment stond Van Beek namelijk geen buitenspel.

Pascallovic

Well-known member
Is toch aanvallend hands waar direct een goal uitkomt?
Ja. Snap ook de discussie niet. Als er direct een doelpunt uitkomt hoeven we niet te kijken naar afstand of de positie de armen. Dan is het altijd hands volgens de regels.

Joost

Well-known member
Ja. Snap ook de discussie niet. Als er direct een doelpunt uitkomt hoeven we niet te kijken naar afstand of de positie de armen. Dan is het altijd hands volgens de regels.
Nee, die regel is al na 1 seizoen weer aangepast. Inmiddels is het alweer een tijdje anders.

Wat jij zegt is alleen nog van toepassing als degene die de bal met zijn arm of hand raakt ook direct een doelpunt maakt.

Bij Excelsior is degene die de bal met zijn arm raakt niet de doelpuntenmaker dus dan gelden de gewone regels.

stc

Well-known member
PSV gaat vanmiddag een pak slaag krijgen denk ik. Dit gezien de vele tegendoelpunten die PSV al heeft gekregen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Batigoal

Well-known member
Ajax gaat vanmiddag een pak slaag krijgen denk ik. Dit gezien de vele tegendoelpunten die Ajax al heeft gekregen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Chrome

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik keek in een cafe, zonder geluid, en ik vond de afgekeurde goal van Excelsior ook onterecht. De 0-2 had dan ook wel goedgekeurd mogen worden trouwens, maar die snap ik nog wel

stc

Well-known member
Ajax gaat vanmiddag een pak slaag krijgen denk ik. Dit gezien de vele tegendoelpunten die Ajax al heeft gekregen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Chrome
Ajax heeft veel minder doelpunten tegen en heeft een beter doelsaldo. Voorts heeft Ajax eigenlijk een beter team/spelers dan PSV.

Jef400

Well-known member
Groningen begint fel in Utrecht. Stand na iets meer dan tien minuten nog wel 0-0

PES5

Administrator
Forumleiding
Van Beek heeft zelf toegegeven dat hij de bal raakte dus dan was het buitenspel.
De vraag is alleen; ontstaat er een nieuwe situatie op het moment dat Bochniewicz de bal raakt? Op dat moment stond Van Beek namelijk geen buitenspel.

Bovenaan