De vraag is alleen; ontstaat er een nieuwe situatie op het moment dat Bochniewicz de bal raakt? Op dat moment stond Van Beek namelijk geen buitenspel.Het buitenspel klopt volgens mij wel. Daar kunnen ze heel erg op inzoomen.
Ja. Snap ook de discussie niet. Als er direct een doelpunt uitkomt hoeven we niet te kijken naar afstand of de positie de armen. Dan is het altijd hands volgens de regels.Is toch aanvallend hands waar direct een goal uitkomt?
Nee, die regel is al na 1 seizoen weer aangepast. Inmiddels is het alweer een tijdje anders.Ja. Snap ook de discussie niet. Als er direct een doelpunt uitkomt hoeven we niet te kijken naar afstand of de positie de armen. Dan is het altijd hands volgens de regels.
Ajax heeft veel minder doelpunten tegen en heeft een beter doelsaldo. Voorts heeft Ajax eigenlijk een beter team/spelers dan PSV.Ajax gaat vanmiddag een pak slaag krijgen denk ik. Dit gezien de vele tegendoelpunten die Ajax al heeft gekregen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Chrome
De vraag is alleen; ontstaat er een nieuwe situatie op het moment dat Bochniewicz de bal raakt? Op dat moment stond Van Beek namelijk geen buitenspel.Van Beek heeft zelf toegegeven dat hij de bal raakte dus dan was het buitenspel.
Verbaast me niet met deze 2 vervelende ploegen.Het begint wel heel onvriendelijk te worden op het veld.