Speelronde 13

Brengt ongeluk voor


  • Totaal aantal stemmers
    11

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat als zo iemand een dergelijke foto kan opduiken, dat die dan ook bewegende beelden had geplaatst waarin je dat oogprikken ziet. Dus met een foto kan ik niet zo veel. Geen idee ook van welk moment in de wedstrijd dit was. De VAR zal na afloop vast niet meer zo gek veel hebben bekeken en bij het eerste opstootje was ie ook vrij rap klaar, waardoor ik niet geloof dat ie alles heel specifiek heeft bekeken.

Daar heb je wel gelijk in. Moet je toch minimaal met een catchie gifje van drie seconden kunnen komen.
 

JMD

Well-known member
Net even in superslow motion de beelden van die vechtpartij na afloop teruggekeken. Klaassen is daar wel heel debiel aan het doen hoor. Lijkt wel een reptiel uit de wereld van Baudet. Van Berghuis niks kunnen zien.
En Klaassen was wel de laatste van wie ik dat verwacht had. Kijk van Alvarez, Ramalho, Guti, Tadic kan je dit gedrag verwachten, dat zit in hun spel. Maar Klaassen is normaal de rust zelve...
 

Max

Administrator
Forumleiding
En Klaassen was wel de laatste van wie ik dat verwacht had. Kijk van Alvarez, Ramalho, Guti, Tadic kan je dit gedrag verwachten, dat zit in hun spel. Maar Klaassen is normaal de rust zelve...

Mwa, volgens mij zie ik hem wel vaker schreeuwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schreeuwen doen we allemaal wel eens in het veld...

Maar staat volgens mij wel vooraan met schreeuwen tegen de scheidsrechter of tegenstanders. Ik zou Klaassen nou niet typeren als een enorm rustige speler. Maar goed, de heren Ajacieden hier kunnen dat beter beoordelen.
 
Bovenaan