Zou kunnen, maar kan ook als nummer 5Als koploper?
In 5 van de 6 thuiswedstrijden niet, alleen 3 tegen PSV... En dan durven hier Ajacieden hier PSV tot favoriet te verklaren...Ook de eindstand geworden. Cambuur in 10 van de 13 potjes niet gescoord. Duidelijk waar het probleem ligt.
Ah, je hebt dus een gemiddelde wedstrijd van ons van dit seizoen gezien…Susaa was vanavond in het Gelredome (moest verplicht mee van Susaa jr).
Maar jongens wat een ongelofelijke zaadpot was dit.......echt ik wou gewoon weg....deed echt pijn aan de ogen als je sympathie voor Vitesse hebt.
Hands van Goudmijn toch?Het buitenspel klopt volgens mij wel. Daar kunnen ze heel erg op inzoomen.
Maar die goal van Excelsior, dat kan echt niet dat de scheidsrechter ‘n afgekeurt.
De bal raakt zijn hand van minder dan een halve meter en is voor zijn lichaam.Hands van Goudmijn toch?
Wel opvallend dat Fortuna thuis zowel van Cambuur als Emmen verliest.
Drie van de vier wedstrijden 0-1 en nog geen thuisclub gescoord, ook wel apart.
Het resultaat van een uitstekende trainer, toch @zwammy?Ik weet niet waar dit seizoen gaat eindigen met Sparta. Maar 23 uit 13 punten is ongelofelijk.
Is toch aanvallend hands waar direct een goal uitkomt?De bal raakt zijn hand van minder dan een halve meter en is voor zijn lichaam.