Speelronde 12

Welke pot is het meest interessant?


  • Totaal aantal stemmers
    10

stc

Well-known member
Gelukkig heeft PSV gewonnen. Ze speelde op halve kracht leek het en hadden er geen zin leek het. Als NEC een goede ploeg had, hadden se vandaag een keer punten kunnen pakken.

Cillessen vind ik een irritante speler en ik hoop eigenlijk dat hij niet mee gaat met het WK.

Vd Kerkhof is daarnaast een zwakke scheidrechter

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Overigens was deze pingel wel een voorbeeld van iets dat op volle snelheid veel meer leek dan het daadwerkelijk was. Was ook net vanaf welke hoek je het bekeek, vanaf de ene kant leek het weinig, vanaf de andere kant weer wat meer. Lastig hoor. Ik denk dat als hij hem niet geeft in eerste instantie, dat de VAR het dan laat.
Vanaf de tribune was het gewoon een strafschop

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Wat mij zorgen baart is dat PSV vaak buitenspel staat. Daar moeten de heren aanvallers beter op gaan letten.

Gedurende de gele kaarten issue zijn er als het goed is maar 2 gele kaarten getrokken. 1 voor Schone en 1 voor de trainer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Omdat de protesten terecht waren want de goal werd afgekeurd...
Volgens mij raakte Schone de scheidsrechter aan en dat mag niet volgens de regels. Daarnaast protesteerde ze voor een overtreding ipv buitenspel. Dus terechte gele kaarten

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Volgens mij raakte Schone de scheidsrechter aan en dat mag niet volgens de regels. Daarnaast protesteerde ze voor een overtreding ipv buitenspel. Dus terechte gele kaarten
Er is niet naar de overtreding gekeken omdat het buitenspel was. Wie weet had de VAR ook wel ingegrepen wegens die overtredingen.
 

Jef400

Well-known member
Het is een grijstintengebied. Waarbij ik wel moet aantekenen dat sommige scheidsrechters gelijk naar kaarten grijpen als ze maar een beetje in de problemen komen.
 

Abubakari

Well-known member
Waarom kreeg NEC geen strafschop (bij 3-0 kort voor tijd), was toch overduidelijk vasthouden? Net als bij Sparta-Fortuna een overduidelijke penalty die niet gegeven wordt.
 
Bovenaan