Vanaf de tribune was het gewoon een strafschopOverigens was deze pingel wel een voorbeeld van iets dat op volle snelheid veel meer leek dan het daadwerkelijk was. Was ook net vanaf welke hoek je het bekeek, vanaf de ene kant leek het weinig, vanaf de andere kant weer wat meer. Lastig hoor. Ik denk dat als hij hem niet geeft in eerste instantie, dat de VAR het dan laat.
Kan ik me voorstellen inderdaad. Ik zat voor de TV en dacht in eerste instantie 100% strafschop. De herhaling doet je twijfelen.Vanaf de tribune was het gewoon een strafschop
Waarom?En ja, hij keurt hem af. Is terecht. Neem dan ook die 3 gele kaarten wegens protesteren terug...
Omdat de protesten terecht waren want de goal werd afgekeurd...Waarom?
Volgens mij raakte Schone de scheidsrechter aan en dat mag niet volgens de regels. Daarnaast protesteerde ze voor een overtreding ipv buitenspel. Dus terechte gele kaartenOmdat de protesten terecht waren want de goal werd afgekeurd...
Er is niet naar de overtreding gekeken omdat het buitenspel was. Wie weet had de VAR ook wel ingegrepen wegens die overtredingen.Volgens mij raakte Schone de scheidsrechter aan en dat mag niet volgens de regels. Daarnaast protesteerde ze voor een overtreding ipv buitenspel. Dus terechte gele kaarten
Of de protesten al dan niet terecht zijn is geen graadmeter.Omdat de protesten terecht waren want de goal werd afgekeurd...