Speelronde 12

Welke pot is het meest interessant?


  • Totaal aantal stemmers
    10

Jef400

Well-known member
Die gasten zijn de hele tijd bezig geweest Sparta kaarten aan te naaien. Voor overtredingen die ze zelf ook maakten of die helemaal niet aanwezig waren. Hoe sympathiek ik de supporters vind, hoe onsympathiek vind ik de staf en spelers.
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe Cillesen, Schone, Tannane en co gaan spelen vandaag. PSV zal niet door de ondergrens mogen zakken, na de nederlaag van vorige week.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd hoe Cillesen, Schone, Tannane en co gaan spelen vandaag. PSV zal niet door de ondergrens mogen zakken, na de nederlaag van vorige week.

Nou je de reeks nederlagen is doorbroken, dus PSV hoeft vandaag niet per se te winnen. Gelijkspel zou netjes zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Het zou wel lekker typerend zijn voor FC Groningen als ze na de overwinning op PSV gewoon weer verliezen van Emmen.
 

Abubakari

Well-known member
Die gasten zijn de hele tijd bezig geweest Sparta kaarten aan te naaien. Voor overtredingen die ze zelf ook maakten of die helemaal niet aanwezig waren. Hoe sympathiek ik de supporters vind, hoe onsympathiek vind ik de staf en spelers.
Nou hadden ze de scheids ook niet bepaald mee. Handsbal van Vriends was wel erg overduidelijk. Cambuur kreeg tegen Twente voor minder eentje tegen in de 97’ minuut.
En Vriends mocht sowieso niet klagen dat ie niet eerder al zijn tweede gele kaart kreeg.
 

Jef400

Well-known member
Nou hadden ze de scheids ook niet bepaald mee. Handsbal van Vriends was wel erg overduidelijk. Cambuur kreeg tegen Twente voor minder eentje tegen in de 97’ minuut.
En Vriends mocht sowieso niet klagen dat ie niet eerder al zijn tweede gele kaart kreeg.
Van een meter afstand op de hand gespeeld? Dat die Kampmuis zo'n faalaap is dat hij hem ervoor op de stip legt is niet ons probleem. Vriends ben ik het gedeeltelijk eens. Maar had Fortuna ook 8 keer geel moeten hebben weer gisteren.
 

Abubakari

Well-known member
Het was gister gewoon een 100% strafschop, niet een beetje hands maar echt heel erg hands. Daar had Sparta echt heel veel geluk want dat was bepalend voor de uitslag.
Auassar had ook rood kunnen krijgen voor die elleboog, hoe hard Steijn ook gilt, zijn al 3 bepalende beslissingen in Sparta voordeel.
 

Jef400

Well-known member
Het grootste gevaar zit hem momenteel voor de toeschouwers op de bovenste rijen. Wat een afzwaaiers.
 

JMD

Well-known member
PSV: Benítez,Teze,Ramalho,Obispo,Mwene,
Gutiérrez,Veerman,Simons,El Ghazi,
L.de Jong,Gakpo

NEC: Cillessen,v.Rooij,Sandler,Márquez,
Verdonk,Tavsan,Schöne,Proper,
El Karouani,Mattsson,Tannane

Hups PSV!!!
 

JMD

Well-known member
Ik ben naw een van de weinige mensen buiten Nijmegen die het thuisshirt van NEC mooi vindt, maar samen met die witte broek ziet het er niet uit, er hoort een zwarte broek onder, maar dat zal niet mogen omdat PSV ook een zwarte broek heeft


Goal gaat naw afgekeurd worden denk ik, De Jong staat hinderlijk buitenspel.
Edit: nee, toch niet... Idioot,

Van de aftrap af bijna 2-0.
 
Bovenaan