Ik ben benieuwd hoe Cillesen, Schone, Tannane en co gaan spelen vandaag. PSV zal niet door de ondergrens mogen zakken, na de nederlaag van vorige week.
Nou hadden ze de scheids ook niet bepaald mee. Handsbal van Vriends was wel erg overduidelijk. Cambuur kreeg tegen Twente voor minder eentje tegen in de 97’ minuut.Die gasten zijn de hele tijd bezig geweest Sparta kaarten aan te naaien. Voor overtredingen die ze zelf ook maakten of die helemaal niet aanwezig waren. Hoe sympathiek ik de supporters vind, hoe onsympathiek vind ik de staf en spelers.
Van een meter afstand op de hand gespeeld? Dat die Kampmuis zo'n faalaap is dat hij hem ervoor op de stip legt is niet ons probleem. Vriends ben ik het gedeeltelijk eens. Maar had Fortuna ook 8 keer geel moeten hebben weer gisteren.Nou hadden ze de scheids ook niet bepaald mee. Handsbal van Vriends was wel erg overduidelijk. Cambuur kreeg tegen Twente voor minder eentje tegen in de 97’ minuut.
En Vriends mocht sowieso niet klagen dat ie niet eerder al zijn tweede gele kaart kreeg.