Speelronde 12

Welke pot is het meest interessant?


  • Totaal aantal stemmers
    10

JMD

Well-known member
En ja, hij keurt hem af. Is terecht. Neem dan ook die 3 gele kaarten wegens protesteren terug...

En dan wordt hij afgekeurd wegens buitenspel... Pff, dat is dan de makkelijkste oplossing.
 

stc

Well-known member
Cillessen wordt constant uitgefloten. Vd kerkhof laat wedstrijd beetje uit de hand lopen heb ik het idee.

PSV is onzorgvuldig

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
FC Twente staat trouwens 2-0 voor tegen RKC, op slag van rust maakte Steijn zijn 2e.
 

JMD

Well-known member
Penalty PSV, lijkt me terecht. Mooie pass in de aanleiding van de aanval.
 

JMD

Well-known member
Ja, hij geeft de strafschop...
De Jong en Cillessen hadden een leuk onderonsje....
 

JMD

Well-known member
En De Jong met de 2-0. Cillessen lag voor de verandering weer eens op de grond voordat de speler schoot.
 

JMD

Well-known member
Overigens was deze pingel wel een voorbeeld van iets dat op volle snelheid veel meer leek dan het daadwerkelijk was. Was ook net vanaf welke hoek je het bekeek, vanaf de ene kant leek het weinig, vanaf de andere kant weer wat meer. Lastig hoor. Ik denk dat als hij hem niet geeft in eerste instantie, dat de VAR het dan laat.
 

JMD

Well-known member
Nou kom op PSV, nog even een 3e. Het is nu wel erg slordig, en dan loop je zo tegen de 2-1 aan


Edit: daar was die bijna, mooie aanval, maar Madueke kon er geen vaart aan geven of de hoek in krijgen, Cillessen redt
 

JMD

Well-known member
Nu snel de 4-0 maken, want anders scoort NEC straks nog de 3-1.
Nee hoor, die 3-1 mogen ze maken, dan is er niks verloren, maar 2-1 blijft onveilig. NEC scoorde er vorige week ook 2 in de slotfase
 
Bovenaan