Pascallovic
Well-known member
Inderdaad briljant hoe hij de 1-0 niet maakte tegen Ajax waardoor Heerenveen verloor.:duim:Oh ja, hup ?degaard! Briljante speler en tevens supertalent!
Inderdaad briljant hoe hij de 1-0 niet maakte tegen Ajax waardoor Heerenveen verloor.:duim:Oh ja, hup ?degaard! Briljante speler en tevens supertalent!
:duim:Inderdaad briljant hoe hij de 1-0 niet maakte tegen Ajax waardoor Heerenveen verloor.:duim:
Ik meen dat Ajax onder Frank De Boer een keer kampioen werd nadat het met de winterstop 12 punten achter stond op PSV.Misschien. Maar Ajax ook nog wel meer. Als je de winterstop met 8 punten voorsprong haalt, is het historisch gezien vrijwel uitgesloten dat je nog wordt afgetroefde in de kampioensrace.
Zo briljant dat ie er bijna een jaar over heeft gedaan om een doelpunt te maken in deze Mickey Mouse competitie.Belachelijk dat Van Ginkel zijn tweede gele kaart niet kreeg bedoel je toch gevegt?
Oh ja, hup ?degaard! Briljante speler en tevens supertalent!
Hee hij heeft ook veel spelers uitgespeeld om daarna de bal alsnog rechtstreeks aan de tegenstander te geven. Gewoon een Lucas Andersen 2.0Zo briljant dat ie er bijna een jaar over heeft gedaan om een doelpunt te maken in deze Mickey Mouse competitie.
Onzin. Tuurlijk kan je beter 8 punten voor staan dan achter (op welk moment dan ook), maar historisch gezien zijn er best voorbeelden te vinden dat het alsnog mis ging.Misschien. Maar Ajax ook nog wel meer. Als je de winterstop met 8 punten voorsprong haalt, is het historisch gezien vrijwel uitgesloten dat je nog wordt afgetroefde in de kampioensrace.
Ik meen dat Ajax onder Frank De Boer een keer kampioen werd nadat het met de winterstop 12 punten achter stond op PSV.
Hee hij heeft ook veel spelers uitgespeeld om daarna de bal alsnog rechtstreeks aan de tegenstander te geven. Gewoon een Lucas Andersen 2.0
Klopt helemaal.En toch kreeg PSV na de wissel van Cocu meer grip op de wedstrijd. Goed gedaan.
Volgens mij is de discussie niet of ?degaard kan voetballen, want iedereen dat dat wel snor zit bij hem. Echter per saldo heb je er geen moer aan gezien het rendement. Lucas Andersen was ongeveer hetzelfde (wel minder goed dan ?degaard). Het zag er leuk uit bij tijd en wijlen, maar het leverde niks op. Rendement is het moeilijkste om aan te leren. Je hebt het doorgaans of je hebt het niet in je acties. Dat is niet aan leeftijd gebonden. Slechts een paar spelers hebben dat later in hun carri?re (zie Cristiano Ronaldo) ontwikkeld naar top niveau.Als je niet ziet dat ?degaard fantastisch kan voetballen, dan raad ik je een bezoekje aan de oogarts aan.
Dat het er nog niet altijd uitkomt qua rendement, is waar, maar vergeet niet dat hij pas 18 jaar is.
Volgens mij is de discussie niet of ?degaard kan voetballen, want iedereen dat dat wel snor zit bij hem. Echter per saldo heb je er geen moer aan gezien het rendement. Lucas Andersen was ongeveer hetzelfde (wel minder goed dan ?degaard). Het zag er leuk uit bij tijd en wijlen, maar het leverde niks op. Rendement is het moeilijkste om aan te leren. Je hebt het doorgaans of je hebt het niet in je acties. Dat is niet aan leeftijd gebonden. Slechts een paar spelers hebben dat later in hun carri?re (zie Cristiano Ronaldo) ontwikkeld naar top niveau.
Onzin. Tuurlijk kan je beter 8 punten voor staan dan achter (op welk moment dan ook), maar historisch gezien zijn er best voorbeelden te vinden dat het alsnog mis ging..
Wat een rare uitleg van die Vitesse keeper over die (overigens wel heel mooie) eigen goal van Fanatyka Huppeldepup. Hij dacht dat ie hands zou maken en rood zou krijgen als hij die bal tegenhield. Hij had hem ongestraft over kunnen tikken, hij had hem ook kunnen vangen, dan was het een terugspeelbal en een indirecte vrije trap tegen geweest. Misschien geel, maar toch geen rood? Anyway, Houwen liet hem er maar gewoon in vliegen.
Een zekere goal voorkomen is toch echt rood.