Speelronde 12 (18+19 november)

Speelronde 12 (18+19 november)

  • Een hoop spektakel

    Stemmen: 1 6,7%
  • Witte zakdoekjes in de Kuip

    Stemmen: 3 20,0%
  • Sinterklaas

    Stemmen: 4 26,7%
  • PEC dat PSV afbluft

    Stemmen: 3 20,0%
  • Eerste winstpartij voor Twente onder Verbeek

    Stemmen: 3 20,0%
  • Gevegt is een ongelooflijke lul!!!11!!1

    Stemmen: 11 73,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

vakx2.0

Banned
Omdat scoren ook onderdeel is van het spel. Je speelt niet 'goed' als je afwerking niets is. Dat vergeten we in Nederland nog wel eens.

Als er ergens van schande mag worden gesproken, dan is het van dat tweedeklasser niveau dat NAC gisteren op het velde legde. Zoveel na?viteit heeft niets met topvoetbal te maken. En riekt naar competitievervalsing. Zelfs Keizer was verbaasd volgens mij.
 

Batigoal

Well-known member
Als er ergens van schande mag worden gesproken, dan is het van dat tweedeklasser niveau dat NAC gisteren op het velde legde. Zoveel na?viteit heeft niets met topvoetbal te maken. En riekt naar competitievervalsing. Zelfs Keizer was verbaasd volgens mij.

Ok, maar dat heeft niets te maken met Zwolle.

Afijn, die hebben de nederlaag aan zichzelf te danken.
 

vakx2.0

Banned
Omdat scoren ook onderdeel is van het spel. Je speelt niet 'goed' als je afwerking niets is. Dat vergeten we in Nederland nog wel eens.

Wedstrijd gezien? Ik wel. PEC speelde gewoon ontzettend goed. En had pech. Daar mag je ook als verliezend supporter waardering voor opbrengen. Snap dan ook totaal niet dat je ze dat applaus verwijt. Dan ben je geen voetballiefhebber, maar een teletekst supporter die enkel naar de eindcijfertjes kijkt.
 

Batigoal

Well-known member
Wedstrijd gezien? Ik wel. PEC speelde gewoon ontzettend goed. En had pech. Daar mag je ook als verliezend supporter waardering voor opbrengen. Snap dan ook totaal niet dat je ze dat applaus verwijt. Dan ben je geen voetballiefhebber, maar een teletekst supporter die enkel naar de eindcijfertjes kijkt.

Lol, dat zegt iemand die alleen maar forumt als het zijn club voor de wind gaat.

Anyway, Zwolle was inderdaad goed in combinatiespel. Echter is afmaken nog steeds een kunst en dat was niet best vandaag.
 

vakx2.0

Banned
Lol, dat zegt iemand die alleen maar forumt als het zijn club voor de wind gaat.

Kul. Ik vertrok toen het PSV nog steeds voor de wind ging.

Maar we zijn het eens: afmaken is ook een kunst. En die kunst verstaat PSV dit seizoen gelukkig wel. Itt tot vorig jaar.

Komende twee wedstrijden winnen. En dan naar Amsterdam. Eens kijken of we de kloof daar naar 11 puntjes kunnen tillen. Mooie afsluiting van de eerste seizoenshelft iig.
 

erka

Well-known member
Mooi, 3 punten erbij! Hard nodig. Maffe wedstrijd.

Faber geeft de spelers veel te veel instructies elke keer. Pas als ze op instinct gaan voetballen zoals nu na de 1-1 loopt het beter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zoals zo vaak dit seizoen... never give up, never surrender. Tot de laatste seconde vertrouwen houden. Sneu voor PEC, prima gespeeld. Maar je verliest niet van de eerste de beste.

Hahahahaha. Doe jij anders even een ElSimao'tje. :eek:mg:
 

gevegt

Well-known member
Anyway, Zwolle was inderdaad goed in combinatiespel. Echter is afmaken nog steeds een kunst en dat was niet best vandaag.
PEC kan natuurlijk geen topspits betalen die elke kans er in schiet.

Thomas speelde vandaag weer geweldig. Die kan wel een stapje hogerop.
 

De Wolf

Well-known member
PSV steekt er dit seizoen gewoon bovenuit. Ajax laat regelmatig steekjes vallen en over Feyenoord zullen we het maar niet hebben.
 
Bovenaan