vakx2.0
Banned
Publiek van Zwolle trouwens typerend voor een kleine club; gaan applaudisseren na een verloren duel omdat je spelers al die kansen om zeep hebben geholpen.
Wat is daar mis mee. Beter dan voortijdig vertrekken uit de betonbak.
Publiek van Zwolle trouwens typerend voor een kleine club; gaan applaudisseren na een verloren duel omdat je spelers al die kansen om zeep hebben geholpen.
Wat is daar mis mee. Beter dan voortijdig vertrekken uit de betonbak.
Omdat scoren ook onderdeel is van het spel. Je speelt niet 'goed' als je afwerking niets is. Dat vergeten we in Nederland nog wel eens.
Als er ergens van schande mag worden gesproken, dan is het van dat tweedeklasser niveau dat NAC gisteren op het velde legde. Zoveel na?viteit heeft niets met topvoetbal te maken. En riekt naar competitievervalsing. Zelfs Keizer was verbaasd volgens mij.
Omdat scoren ook onderdeel is van het spel. Je speelt niet 'goed' als je afwerking niets is. Dat vergeten we in Nederland nog wel eens.
Wedstrijd gezien? Ik wel. PEC speelde gewoon ontzettend goed. En had pech. Daar mag je ook als verliezend supporter waardering voor opbrengen. Snap dan ook totaal niet dat je ze dat applaus verwijt. Dan ben je geen voetballiefhebber, maar een teletekst supporter die enkel naar de eindcijfertjes kijkt.
Lol, dat zegt iemand die alleen maar forumt als het zijn club voor de wind gaat.
Ik heb een niet zo goed gevoel over deze wedstrijd van PSV. Ik ben bang dat ze verliezen.
Same here... Het is de laatste weken te vaak net goed gevallen...
Zoals zo vaak dit seizoen... never give up, never surrender. Tot de laatste seconde vertrouwen houden. Sneu voor PEC, prima gespeeld. Maar je verliest niet van de eerste de beste.
Vriend!:duim:Godverdomme
PEC kan natuurlijk geen topspits betalen die elke kans er in schiet.Anyway, Zwolle was inderdaad goed in combinatiespel. Echter is afmaken nog steeds een kunst en dat was niet best vandaag.
Zelfs zonder Hendrix 3 punten. Maar gevegt: win-win voor jou vandaag of toch voorkeur voor PSV?
Thomas speelde vandaag weer geweldig. Die kan wel een stapje hogerop.
Vriend!:duim:
Plop!:duim:
PSV steekt er dit seizoen gewoon bovenuit. Ajax laat regelmatig steekjes vallen en over Feyenoord zullen we het maar niet hebben.