Wat vond je van Gapko?
Wat vond je van Gapko?
Mee eens.Begon moeizaam vond ik, maar eindigde goed.
Die viel redelijk in, maar hij was mij iets te statisch in balbezit.Ik vond vooral Ihattaren goed.
Mee eens.
Die viel redelijk in, maar hij was mij iets te statisch in balbezit.
Maargoed, die is ook pas 16. Gakpo was toch ook echt wel iemand die van mij er vaker in mag. Ihattaren ook trouwens.
Ons jeugdopleiding levert weer goede spelers af.:duim:
Je weet dat naamsverbastering niet toegestaan is op dit forum?
Ach,als er kakkerlakken word geschreven geef je ook niet thuis.
Advocaat is wel een zuur mannetje omtrent de VAR.
Las zojuist ergens dat men vreest voor een kuitbeenbreuk. Dat was ook al deels te zien doordat de 'broeder' op het veld het been van Bergwijn stabiliseerde en vasthield. Dat doe je niet bij een spierblessure, wel als iets gebroken is.Op dit moment is het nog niet bekend hoe zwaar de blessure van Bergwijn is.
Las zojuist ergens dat men vreest voor een kuitbeenbreuk. Dat was ook al deels te zien doordat de 'broeder' op het veld het been van Bergwijn stabiliseerde en vasthield. Dat doe je niet bij een spierblessure, wel als iets gebroken is.
Op de beelden is alleen niet te zien waar het gebeurt. Het been raakt niet per ongeluk het scheenbeen ofzo van een andere speler, hij komt niet ongelukkig neer (het been dat een beetje vreemd neerkomt en een beetje 'wiebelt' is niet het been van de blessure).
Ik gok op een kuitbeenblessure. Minimaal vier weken er uit.