Heb je bier op ?
Dit Feyenoord gaat echt geen prijs pakken, read my lips.
En PSV gaat volgende week al onderuit bij Utrecht. Na de 16de is Ajax dus al koploper. Fijne gedachte is dat.
Dit Feyenoord gaat echt geen prijs pakken, read my lips.
En PSV gaat volgende week al onderuit bij Utrecht. Na de 16de is Ajax dus al koploper. Fijne gedachte is dat.
Die typische psv arrogantie wordt nog wel afgestraft. De dubbel voor Ajax lonkt.
vanwaar die praatjes ?
JMD ligt nu al wakker van de wedstrijd van komend weekend in Utrecht, ook al winnen ze daar al jarenlang met minimaal 4 doelpunten verschil.Het verval van PSV begint de 16e in Heerenveen. JMD ligt er nu al wakker van.
Haha, nee hoor. De laatste keer dat ik wakker lag om een duel van PSV is al jaren terug.Het verval van PSV begint de 16e in Heerenveen. JMD ligt er nu al wakker van.
Provinciale Amsterdamse Arrogantie.vanwaar die praatjes ?
Nee, daar niet van. Dat zie ik ons idd wel winnen.JMD ligt nu al wakker van de wedstrijd van komend weekend in Utrecht, ook al winnen ze daar al jarenlang met minimaal 4 doelpunten verschil.
Ik had eigenlijk verwacht dat Abu op z'n minst nog in de triple had geloofd.
Ik had eigenlijk verwacht dat Abu op z'n minst nog in de triple had geloofd.
Ik dacht juist de beker en de CL als meest realistische optie voor Ajax.Nee, wat dat betreft is Abu wel realistisch. De titel en de Champions League ok?, maar winnen in de halve finale van de beker tegen Feyenoord is echt onmogelijk.
Leuk, hebben jullie toch nog een troostprijs :duim:
Provinciale Arrogantie.
Ik sluit het niet uit, maar je kunt de CL net zo goed niet winnen.Ik had eigenlijk verwacht dat Abu op z'n minst nog in de triple had geloofd.
Zonder Bergwijn zakt PSV als een kaartenhuis in elkaar....
Nee, wat dat betreft is Abu wel realistisch. De titel en de Champions League ok?, maar winnen in de halve finale van de beker tegen Feyenoord is echt onmogelijk.
Nee, wat dat betreft is Abu wel realistisch. De titel en de Champions League ok?, maar winnen in de halve finale van de beker tegen Feyenoord is echt onmogelijk.
JMD, ga eens van stc's account af ...