Speelronde 10

gevegt

Well-known member
Dit Feyenoord gaat echt geen prijs pakken, read my lips.

En PSV gaat volgende week al onderuit bij Utrecht. Na de 16de is Ajax dus al koploper. Fijne gedachte is dat.

Welterusten.
Wel opvallend dat twee ex Ajacieden rood pakten om de afgang niet mee hoeven te maken.

Abubakari

Well-known member
Waterpijp ook niet.

PSV is rijp voor de sloop, Feyenoord wint eens in de dertig klassiekers, dus de dubbel. Maar das logisch.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Het verval van PSV begint de 16e in Heerenveen. JMD ligt er nu al wakker van.
Haha, nee hoor. De laatste keer dat ik wakker lag om een duel van PSV is al jaren terug.
En verder is die uitnederlaag in Heerenveen net zo voorspelbaar als dat Feyenoord vandaag punten zou laten liggen.

JMD

Well-known member
JMD ligt nu al wakker van de wedstrijd van komend weekend in Utrecht, ook al winnen ze daar al jarenlang met minimaal 4 doelpunten verschil.
Nee, daar niet van. Dat zie ik ons idd wel winnen.
(zal je net zien dat het dit seizoen andersom is, verliezen in de Domstad, winnen in Heerenveen...)

En ach, jij hebt de titel al opgegeven omdat het verschil wel 5 hele punten is. Dan heb ik liever Abu, die nog in de dubbel gelooft.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik had eigenlijk verwacht dat Abu op z'n minst nog in de triple had geloofd.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had eigenlijk verwacht dat Abu op z'n minst nog in de triple had geloofd.

Nee, wat dat betreft is Abu wel realistisch. De titel en de Champions League ok?, maar winnen in de halve finale van de beker tegen Feyenoord is echt onmogelijk.

JMD

Well-known member
Nee, wat dat betreft is Abu wel realistisch. De titel en de Champions League ok?, maar winnen in de halve finale van de beker tegen Feyenoord is echt onmogelijk.
Ik dacht juist de beker en de CL als meest realistische optie voor Ajax. :)

gevegt

Well-known member

Ik begrijp er geen reet meer van. Er moet iets mis zijn met hem.

Bovenaan