Speelronde 10

RickPSV

Active member
Las zojuist ergens dat men vreest voor een kuitbeenbreuk. Dat was ook al deels te zien doordat de 'broeder' op het veld het been van Bergwijn stabiliseerde en vasthield. Dat doe je niet bij een spierblessure, wel als iets gebroken is.
Op de beelden is alleen niet te zien waar het gebeurt. Het been raakt niet per ongeluk het scheenbeen ofzo van een andere speler, hij komt niet ongelukkig neer (het been dat een beetje vreemd neerkomt en een beetje 'wiebelt' is niet het been van de blessure).

Toen ik mijn elleboog zwaargekneusd had, werd die ook in de stabiele houding vastgehouden door de verplegers. Dus dat kan ook nog... maargoed dan ben je er ook snel 4 tot 8 weken uit.

gevegt

Well-known member
En topsporters herstellen nog sneller dan gemiddelde mensen. Je kunt 100x beter iets breken dan iets scheuren.

Gezien de actie lijkt het eerder een spierscheuring dan een botbreuk. Wat weer langer duurt, vandaar mijn 4 maanden.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik moet het nog zien. Bergwijn is wel vaker wonderbaarlijk snel hersteld van een blessure.

Mario

Well-known member
Gewoon oproepen voor Oranje dus ... maar het zag er ernstig uit. Verder mooie overwinning en nummer 100 voor deJong :duim:

Pascallovic

Well-known member
Gewoon oproepen voor Oranje dus ... maar het zag er ernstig uit. Verder mooie overwinning en nummer 100 voor deJong :duim:
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met een blessure vijnzen zodat je weer een excuus hebt om voor Oranje af te zeggen in maart.

Abubakari

Well-known member
Echt een traditie club, dat Feyenoord. Na een goeie klassieker altijd weer een zeperd. Had er geld op in moeten zetten, gratis geld.

Abubakari

Well-known member
En ook voor die van volgend seizoen door AZ de derde plaats te gunnen?
Die volgende klassieker gaat Ajax trouwens gewoon winnen, 2-6.

PES5

Administrator
Forumleiding
Neen. Feyenoord wint de bekerT. Kan niet missen met Gio de prijzenpakkerT.

Het verval van PSV begint de 16e in Heerenveen. JMD ligt er nu al wakker van.

Abubakari

Well-known member
Dit Feyenoord gaat echt geen prijs pakken, read my lips.

En PSV gaat volgende week al onderuit bij Utrecht. Na de 16de is Ajax dus al koploper. Fijne gedachte is dat.

Bovenaan