Speelronde 10

Pascallovic

Well-known member
En ach, jij hebt de titel al opgegeven omdat het verschil wel 5 hele punten is. Dan heb ik liever Abu, die nog in de dubbel gelooft.
5 punten achterstand op een ploeg die in 20 wedstrijden pas 5 punten heeft laten liggen is naar verhouding best veel.:cab:

Susa

New member
Al denk ik ook dat PSV juist wel gaat verliezen volgende week.

Bazoer zal de matchwinnaar worden!!

Susa

New member
Omdat Feyenoord niet altijd in de vorm verkeert waarin ze van PEC en Excelsior verliezen.

Maar waarom vind jij het zo raar dat ik denk dat Ajax voor de beker van Feyenoord wint?

Dat vind ik helemaal niet zo raar....

Ik denk trouwens dat het een gelijkspel gaat worden en dat Cocu Martina Tadic aan gort schopt.

Atreides

Well-known member
Kut Feyenoord, die doen echt het maximale om mijn favoriete clubjes in de penarie te helpen.

Max

Administrator
Forumleiding
Kut Feyenoord, die doen echt het maximale om mijn favoriete clubjes in de penarie te helpen.

Maximaal, dan hadden we uit bij Ajax gewonnen en thuis van PSV verloren. We spelen nog uit tegen PSV en thuis tegen FC Emmen, dus sowieso erg voorbarig om al de balans op te maken.

Batigoal

Well-known member
Maximaal, dan hadden we uit bij Ajax gewonnen en thuis van PSV verloren. We spelen nog uit tegen PSV en thuis tegen FC Emmen, dus sowieso erg voorbarig om al de balans op te maken.

Ik zou als ik jou was nu al op de trainingen de spelers vertellen dat ze moeten verliezen van PSV.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou als ik jou was nu al op de trainingen de spelers vertellen dat ze moeten verliezen van PSV.

Volgens mij doen we dat sowieso wel. De meeste trainingen zijn tegenwoordig besloten. Hopelijk doen ze dat ook snel met de wedstrijden.

Bovenaan