Speelronde 1

Waar kijk je naar uit dit seizoen?

  • Een degelijk Feyenoord

    Stemmen: 4 25,0%
  • Een flitsende Noa Lang

    Stemmen: 4 25,0%
  • Een kwakkelend Ajax

    Stemmen: 6 37,5%
  • Een verrassend Almere City

    Stemmen: 4 25,0%
  • AZ en Twente die zich mengen tussen de klassieke top 3

    Stemmen: 2 12,5%
  • Geen gestaakte duels vanwege spreekkoren/bier/vuurwerk

    Stemmen: 9 56,3%
  • Een mopperende Gevegt

    Stemmen: 11 68,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Bonehead

Well-known member
Die penalty die Ajax kreeg....

Dat kan toch niet? Ik zou hem bewust naast schieten. Zo wil je toch niet scoren als je iets van ballen hebt?
 

Mommiej

Well-known member
De eerste degradant is al bekend, in Groningen en Cambuur vorig seizoen zat nog 10x meer voetbal dan in dit PEC en PEC heeft een nog slechtere defensie, mazzel gehad dat Sparta het vanavond wel best vond om zich niet in te hoeven spannen
 

Mommiej

Well-known member
Lees nu pas dat het na de wedstrijd dus mis ging, dit had PEC ook VOOR de wedstrijd al kunnen weten doordat de randdebielen die niet op hun eigen vak plaats mochten nemen dan maar kaartjes hebben gekocht voor het vak naast het uitvak.

Kom maar op met de thuiswedstrijd zonder publiek!
 

Abubakari

Well-known member
Goede aankopen van ajax zeg
Vind ik ook, zowel Medic, Tahirovic als (vooral, eindelijk weer eens gevaarlijke corners, hele goeie passer) van den Boomen. Alleen jammer dat Forbs maar zo kort mee mocht doen, liet zich wel gelijk zien.
Achterin er nog wat bij, een spits die op een meter van hrt doel wel raak schiet, dan blijft Ajax wat ze nu al zijn, koploper.
 

Jef400

Well-known member
Lees nu pas dat het na de wedstrijd dus mis ging, dit had PEC ook VOOR de wedstrijd al kunnen weten doordat de randdebielen die niet op hun eigen vak plaats mochten nemen dan maar kaartjes hebben gekocht voor het vak naast het uitvak.

Kom maar op met de thuiswedstrijd zonder publiek!
Ik heb de beelden gezien. Wat mij betreft hoeven ze ook niet meer naar Rotterdam-West te komen. Altijd hetzelfde gezeik met dat zwartejassiesvolk daar.
 

Mommiej

Well-known member
Ik heb de beelden gezien. Wat mij betreft hoeven ze ook niet meer naar Rotterdam-West te komen. Altijd hetzelfde gezeik met dat zwartejassiesvolk daar.
En het probleem is dat dat laatste er bij elke club zit, en ja ook bij sparta, ook daar kun je je als uitsupporter zeker om het stadion zeer onveilig voelen weet ik uit ervaring. Overal zitten deze randdebielen en zolang Nederland, KNVB en clubs niet in staat zijn om ze individueel aan te pakken weten we de gevolgen zo langzamerhand.
 

Batigoal

Well-known member
Excelsior kwam langszij, maar de Japanse spits Koki Ogawa maakt zijn eerste voor NEC! Doelpuntrijk potje.
 
Bovenaan