Een gevoel... Lastig onder woorden te brengen.Waarom is het voor PSV zeker niet ongunstig?
wat de Graafschap-Ajax betreft, als er ??n wedstrijd op de slotdag is waarvoor Ajax ongelooflijk gewaarschuwd en dus super scherp is is het Graafschap-Ajax wel, lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel.
Ik denk dat Utrecht voor Ajax over t algemeen lastiger is dan de Graafschap.Een gevoel... Lastig onder woorden te brengen.
Als PSV nu op de slotronde nog 'in de race zit' dan heeft PSV een makkelijker duel dan Ajax. Terwijl in het oude programma PSV dan een lastiger duel had.
Ajax kan op die manier wel hun demonen wegspelen...![]()
Dat zeg je alleen maar omdat je voor Ajax bent.So be it, 1x in de 20 jaar misschien dat dit gebeurd.
Jammer dan, dan maar speelronde 34 op 15 mei (en nee, kom niet met een slap argument dat ik dit zeg omdat ik voor Ajax ben).
Ik denk dat Utrecht voor Ajax over t algemeen lastiger is dan de Graafschap.
Het is toch precies hetzelfde. Clubs vragen ergens om omdat het ze goed uitkomt. Zodra het ze echter niet uitkomt gaan ze zeiken. Dat doen ze in de KKD bij interlandvoetbal en in de Eredivisie nu over het schrappen van 1 midweekse speelronde wat nu toch niet zo handig blijkt te zijn. Dan moet de KNVB niet de oren naar de clubs laten hangen, maar zelf verantwoordelijkheid nemen, want clubs kijken alleen hoe het hun het beste uitkomt op moment A. Als de situatie op moment B dan anders is gaan ze klagen om de situatie waar ze zelf inspraak op hebben gehad.
Ik heb wel meer klachten gehoord. Bijvoorbeeld van FC Groningen over de wedstrijd van zaterdag. Een verplaatsing die met dit nieuwe besluit overigens onnodig is geweest.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/206804/FC-Groningen-niet-blij-met-verplaatsing-Ajax-duel
Ook daar weer volgens afspraken gehandeld en toch gezeur erbij. Wellicht wat minder met clubs praten en zelf beslissingen nemen. Maar goed daar is de KNVB niet zo best in, zie ook de zaterdag- zondagdiscussie. Daarin vinden jullie ook dat de KNVB eens zelf wat moet doen, aangezien de clubs er niet uitkomen.
Mooi he, als ik het zeg ben ik een arrogante Ajacied en als Mario het zegt is dat niet arrogant.
Ik zag hem ook al...Haha, de F-Side doet een Vak-Ptje.
Is trouwens al bekend geworden hoe de PO nu gaan? Ik neem aan dat men het weekend erna gaat beginnen en dan gewoon de speelrondes blijft gebruiken die al vaststonden. Maar wanneer dan de laatste? Hemelvaartsdag?
2005 was de laatste situatie. Volgens mij is er toen niets verschoven.So be it, 1x in de 20 jaar misschien dat dit gebeurd.
Jammer dan, dan maar speelronde 34 op 15 mei (en nee, kom niet met een slap argument dat ik dit zeg omdat ik voor Ajax ben).
Die lui hebben een erkende invloed als vijfde colonne bij hun club.Haha, de F-Side doet een Vak-Ptje.
Waarom zouden ze dat doen? Alleen die van Doetinchem kan ik me enigszins voorstellen.Nu maar hopen dat er een aantal burgemeesters wedstrijden gaan verbieden op 15 mei. Escalatie hebben we nodig!
Nu maar hopen dat er een aantal burgemeesters wedstrijden gaan verbieden op 15 mei. Escalatie hebben we nodig!