Er zijn weer wat wedstrijden omgezet voor Ons Aller Ajax: https://www.vi.nl/nieuws/knvb-gooit-eredivisie-speelschema-op-de-schop-voor-kwartfinale-ajax
Die vijf kwartier op 6 april gaat echt zoden aan de dijk zetten.
Goed dat Fortuna -VVV in het belang van het Nederlands voetbal een uur later gespeeld wordt.
Dat kan net het verschil zijn natuurlijkDie vijf kwartier op 6 april gaat echt zoden aan de dijk zetten.
Ja, toevallig wel![]()
Lekkere graftijd 20.45 Feyenoord - Heracles.
Bekijk het positief: jullie helpen daarmee het Nederlandse voetbal :duim:
Logische verplaatsingen. Ook het maximale wat mogelijk is denk ik.Er zijn weer wat wedstrijden omgezet voor Ons Aller Ajax: https://www.vi.nl/nieuws/knvb-gooit-eredivisie-speelschema-op-de-schop-voor-kwartfinale-ajax
Lekkere graftijd 20.45 Feyenoord - Heracles.
Als ik Ajax was zou ik de wedstrijd tegen PSV ook laten lopen, in het belang voor het Nederlandse voetbal ...
Als ik Ajax was zou ik de wedstrijd tegen PSV ook laten lopen, in het belang voor het Nederlandse voetbal ...
En naar vrijdag 26 kan ook niet, want Ajax speelt de zondag ervoor in Groningen (dat duel kan niet naar zaterdag, wil de gemeente volgens mij niet) en dus kan Ajax in de midweekse speelronde niet op dinsdag 23 spelen, maar pas op woensdag 24.Mocht Ajax nog een ronde verder komen, dan ben ik benieuwd hoe de KNVB dat gaat oplossen. Dan spelen ze op 30 april/8 mei of 1/7 mei CL.
De weekenden ervoor staan de 33e speelronde (alle wedstrijden op dezelfde rijd) en bekerfinale op het programma. De Graafschap-Ajax (28 april) zou nog wel verzet kunnen worden al lijkt me Koningsdag niet een handige datum om naartoe te schuiven. De bekerfinale (5 mei) verzetten lijkt me echter helemaal onmogelijk.
Met alle voorbereiding qua logistiek e.d. een bekerfinale een paar weken van te voren verplaatsen. Dat zie ik echt niet gebeuren. Ook al zou Ajax 2 dagen later al weer in de CL moeten spelen.De bekerfinale had ik idd ook al gezien, die zouden ze nog kunnen verplaatsen.