Sparta Rotterdam

Batigoal

Well-known member
Sparta huurt rechtsback Shurandy Sambo van PSV met optie tot koop. Dat is echt een uitstekende deal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dus als hij flopt dan mag Sparta hem overnemen en als hij het goed doet, gaat 'ie weer terug naar PSV.
 

Batigoal

Well-known member
Mario Engels keert niet meer terug bij Sparta na de winterstop; hij gaat op avontuur in Japan bij Tokyo Verdy.
 

Jef400

Well-known member
Mario Engels keert niet meer terug bij Sparta na de winterstop; hij gaat op avontuur in Japan bij Tokyo Verdy.
Heeft toen bij OFC-uit definitief de laatste kans verspeeld. Hij was geliefd bij het publiek maar had helaas de kwaliteiten niet.
 

Batigoal

Well-known member
Omar Rekik is weer terug naar Arsenal; die maakte toch bijzonder weinig indruk. Zijn vervanger is de 20-jarige Rick Meijssen van Jong Utrecht. Dat zegt mij eerlijk gezegd helemaal niks, maar die tekent wel een meerjarig contract dus dat is sowieso wel prettiger.

Ondertussen is AZ het meest concreet voor Sven Mijnans, met Feyenoord ook nog op het vinkentouw.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof dat de naam Feyenoord redelijk is gebruikt rondom Mijnans en het toch AZ gaat worden. Ik vraag mij wel af hoe groot de potentie van die jongen is. Ik dacht eerlijk gezegd dat hij jonger was, maar hij is schijnbaar bijna 23 jaar. Ik vond het altijd wel een aardige speler, maar ik twijfel er wel over als hij nu al bijna 23 jaar is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord transfertopic (ook bij de buren van West op bezoek) in een notendop.

Nee, ik dacht serieus dat die jongen twintig was en niet bijna 23. Ik weet ook niet wat de transfersom is, maar teveel van die gokjes in je selectie vind ik ook niet goed. Sowieso vraag ik mij af wat het perspectief van Bullaude en Taabouni is als we een Mijnans halen.

Mijnans naar AZ, volgens nos.nl

Wel mooi zo’n binnenlandse transfer. Ik ben benieuwd hoe hij het bij AZ gaat doen. Ook op welke positie hij gaat spelen. Op het middenveld staat het vrij vol. Als iedereen fit is, dan is het ook op de zijkanten voorin dringen geblazen.
 

Jef400

Well-known member
Mijnans naar AZ, volgens nos.nl

Volgens NHD is het vrijwel rond. Er gaat nog een (twijfelachtig?) gerucht rond over Bazoer in een ruildeal maar het fijne weet ik daar niet van.
 

Batigoal

Well-known member
Uiteindelijk is er geen vervanger gekomen voor Mijnans. Enerzijds jammer, maar ik denk dat het voor Sparta verstandig is om dit geld te bewaren voor komende zomer i.p.v. per sé een deadlinedeal te maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uiteindelijk is er geen vervanger gekomen voor Mijnans. Enerzijds jammer, maar ik denk dat het voor Sparta verstandig is om dit geld te bewaren voor komende zomer i.p.v. per sé een deadlinedeal te maken.

Ik begreep dat ze Wålemark nog hebben geprobeerd te halen, maar die wilde niet. Die was op zich gewoon wedstrijdfit en zou wel wat kunnen toevoegen aan Sparta. Verder werken die deadline deals vaak niet.
 

Jef400

Well-known member
Ik moet wel zeggen dat de schade bij Sparta aardig beperkt is gebleven. Natuurlijk zal Mijnans worden gemist maar er staat nog een goede selectie met een hoop potentieel.
 

Batigoal

Well-known member
Sparta shopt bij RKC en haalt zowel Said Bakari als Pelle Clement transfervrij binnen. Twee nuttige aanwinsten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sparta mag op zoek naar een nieuwe trainer. Net nu er al een aantal trainers net elders hebben getekend. Vraag is wel voor wie Sparta interessant is. Wim Jonk en Dick Schreuder vind ik zelf wel interessant als die weer een stap zetten.
 
Bovenaan