Sparta Rotterdam

Batigoal

Well-known member
Overigens is een uitloop bij Sparta ook een reëele mogelijkheid. FC Twente zou Kaito en Sambo willen halen. En uiteraard wordt er gelijk gespeculeerd dat er wat spelers richting Amsterdam vertrekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heitinga wordt sinds vanmorgen genoemd.

Het is dat Reiziger al elders onderdak heeft gevonden, dat was wel een logische keuze geweest. Heitinga zou echt waanzinnig zijn… Met vier ton heb je genoeg geld om elders een goede trainer op te halen en dat maakt echt wel het verschil.
 

Mario

Well-known member
Sparta mag op zoek naar een nieuwe trainer. Net nu er al een aantal trainers net elders hebben getekend. Vraag is wel voor wie Sparta interessant is. Wim Jonk en Dick Schreuder vind ik zelf wel interessant als die weer een stap zetten.
Ron Jans 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Overigens is een uitloop bij Sparta ook een reëele mogelijkheid. FC Twente zou Kaito en Sambo willen halen. En uiteraard wordt er gelijk gespeculeerd dat er wat spelers richting Amsterdam vertrekken.
Welke spelers dan? Hoop niet dat we straks de selectie opfrissen met Vito van Crooy en Arno Verschueren.
 

Maasveld

Well-known member
Overigens is een uitloop bij Sparta ook een reëele mogelijkheid. FC Twente zou Kaito en Sambo willen halen. En uiteraard wordt er gelijk gespeculeerd dat er wat spelers richting Amsterdam vertrekken.
Sambo zou sowieso al terug gaan naar PSV. Saito is overigens ook gehuurd, maar wel t/m komend seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor 10 miljoen lijkt Don Vito me perfect passen bij Ajax.

Elftal om hem heen bouwen.

Minst onwaarschijnlijke keuzes zijn Lauritsen, Kitolano en Olij. Het zou mij verbazen als Steijn daar ook maar een van meeneemt.
 

erka

Well-known member
Lauritsen, ideale spits voor Ajax. Past goed in het plaatselijke spitsenkerkhof.

Zonder gekheid, ik denk dat Olij wel eens de stap kan maken. Voor de rest zou ik het niet weten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax heeft net 10 miljoen euro voor Rulli gelapt. Gaan ze dan nog enkele miljoenen voor Olij lappen?
 

Batigoal

Well-known member
Lijkt mij ook onverstandig, maar ja wie weet zit Steijn niet op Rulli te wachten. Zou ik heel zonde vinden trouwens.

Kitolano is de enige waarbij ik het me nog wel kan voorstellen dat die de overstap maakt.
 
Bovenaan