Heitinga wordt sinds vanmorgen genoemd.
Sjors Ultee wil ook wel een stap maken, echte Eredivisie trainer.
Dan trek ik met een hooivork naar de bestuurskamer. Wat een waardeloze aanstelling zou dat zijn zeg. Niet te kort.Heitinga wordt sinds vanmorgen genoemd.
Ron Jans 😄Sparta mag op zoek naar een nieuwe trainer. Net nu er al een aantal trainers net elders hebben getekend. Vraag is wel voor wie Sparta interessant is. Wim Jonk en Dick Schreuder vind ik zelf wel interessant als die weer een stap zetten.
Welke spelers dan? Hoop niet dat we straks de selectie opfrissen met Vito van Crooy en Arno Verschueren.Overigens is een uitloop bij Sparta ook een reëele mogelijkheid. FC Twente zou Kaito en Sambo willen halen. En uiteraard wordt er gelijk gespeculeerd dat er wat spelers richting Amsterdam vertrekken.
Bart Vriends.Welke spelers dan? Hoop niet dat we straks de selectie opfrissen met Vito van Crooy en Arno Verschueren.
Sambo zou sowieso al terug gaan naar PSV. Saito is overigens ook gehuurd, maar wel t/m komend seizoen.Overigens is een uitloop bij Sparta ook een reëele mogelijkheid. FC Twente zou Kaito en Sambo willen halen. En uiteraard wordt er gelijk gespeculeerd dat er wat spelers richting Amsterdam vertrekken.
Voor 10 miljoen lijkt Don Vito me perfect passen bij Ajax.Welke spelers dan? Hoop niet dat we straks de selectie opfrissen met Vito van Crooy en Arno Verschueren.
Ik denk niet dat ie zoveel verdiend dat ie 10 miljoen kan betalen om bij Ajax te mogen spelen.Voor 10 miljoen lijkt Don Vito me perfect passen bij Ajax.
Die duimpjes op dit forum, kunnen die niet weer afgeschaft worden?
Voor 10 miljoen lijkt Don Vito me perfect passen bij Ajax.