BevestigdVan Aanholt waarschijnlijk naar Sparta.
Dan verlies je er waarschijnlijk op. Daarnaast hebben passanten een houdbaarheidsdatum van een jaar of 2/3. Dan moeten ze door denk ik.Denk dat Sparta vooral moet proberen nog zoveel mogelijk te verdienen aan de (voormalige) goudhaantjes zoals Kitolano, Verschueren, Olij of Lauritsen. Achteraf is altijd makkelijk praten, maar voor de club wel jammer dat ze niet hebben kunnen cashen (of doordat ze koste wat kost hebben proberen te behouden) toen ze hot waren. De transferwaardes zullen nu wel gedaald zijn nu ze geen geweldig seizoen draaien. En mochten ze zelfs degraderen dan is daar helemaal niet zoveel meer van over.
Kijk ik ben fan van Oufkir die wat mij betreft voorbij het niveau Mito zit. Dat zou met Ideho een redelijke vleugelaanval zijn. Voor de rest zijn er in het 2e momenteel niet heel veel spelers die ik als directe versterking zie.Met Young kwam er afgelopen seizoen eindelijk weer een talentvolle eigen jeugdspeler door. Heeft Sparta dat jij weet nog meer talenten die wellicht erbij kunnen komen volgend seizoen?
Toornstra gaat in ieder geval komenOlij is na El Dahri en Eerdhuizen de derde vaste speler die Sparta verlaat. Van de huurlingen is tot nu toe alleen Thorisson overgenomen. Samen met het dreigende vertrek van Young, Kitolano en Lauritsen zal Sparta de markt op moeten omdat ze ongeveer haar hele as kwijt is. Het is kijken en afwachten wat Steijn en Nijkamp voor spelers naar het Kasteel halen.