Sparta Rotterdam

JMD

Well-known member
Als ik zo de verhalen lees en hoor wilde Sparta gewoon STeijn terug en hebben ze Rijsdijk maar gewoon ontslagen. De herenclub Sparta zakt door het ijs, wat mij betreft maar even KKD spelen...

Batigoal

Well-known member
Denk dat Sparta vooral moet proberen nog zoveel mogelijk te verdienen aan de (voormalige) goudhaantjes zoals Kitolano, Verschueren, Olij of Lauritsen. Achteraf is altijd makkelijk praten, maar voor de club wel jammer dat ze niet hebben kunnen cashen (of doordat ze koste wat kost hebben proberen te behouden) toen ze hot waren. De transferwaardes zullen nu wel gedaald zijn nu ze geen geweldig seizoen draaien. En mochten ze zelfs degraderen dan is daar helemaal niet zoveel meer van over.

Jacco

Well-known member
Sparta zou interesse hebben in Mitchell van Bergen.
Vader en zoon Steijn brengen wat te weeg.

Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Denk dat Sparta vooral moet proberen nog zoveel mogelijk te verdienen aan de (voormalige) goudhaantjes zoals Kitolano, Verschueren, Olij of Lauritsen. Achteraf is altijd makkelijk praten, maar voor de club wel jammer dat ze niet hebben kunnen cashen (of doordat ze koste wat kost hebben proberen te behouden) toen ze hot waren. De transferwaardes zullen nu wel gedaald zijn nu ze geen geweldig seizoen draaien. En mochten ze zelfs degraderen dan is daar helemaal niet zoveel meer van over.
Dan verlies je er waarschijnlijk op. Daarnaast hebben passanten een houdbaarheidsdatum van een jaar of 2/3. Dan moeten ze door denk ik.

Bovenaan