Reinoud
Well-known member
Heel gaaf inderdaad. Hij hoopte al langer op zo'n stap.Sterkhouder Bart Vriends vertrek voor een avontuur naar Adelaide United. Geweldige stap voor hem.
Heel gaaf inderdaad. Hij hoopte al langer op zo'n stap.Sterkhouder Bart Vriends vertrek voor een avontuur naar Adelaide United. Geweldige stap voor hem.
Hij is toch ook van de Cor Potcast? Ik ben benieuwd hoe die dat gaat regelen.Heel gaaf inderdaad. Hij hoopte al langer op zo'n stap.
Gaat niet door. Beide clubs kunnen het niet eens worden.Gerucht volgens Telesport dat Eerdhuizen voor 2.5 miljoen naar Birmingham City zou gaan.
Heel gek is het toch niet
Zouden ze bij Groningen ook moeten doen
Lijkt het wel op, staan er niet zo slecht op in de competitie. Wellicht wat meer onderliggende problemen?En dan? Pure paniekactie van Sparta. Waar is het goede beleid gebleven?
Dat denk ik ook.Ik denk dat de lat te hoog is komen liggen na de laatste twee jaar.
Ik wel. Heb zelfs al met witte zakdoeken gezwaaid. Het is maar 11 uit 10 met een makkelijk programma. Slecht veldspel. 0 progressie.Deze zag ik niet aankomen.
Kwakkelend Sparta ontslaat trainer Rijsdijk na moeizame bekerzege op amateurs
Jeroen Rijsdijk is vrijdag ontslagen als trainer van Sparta. De oefenmeester wordt verantwoordelijk gehouden voor de zwakke seizoensstart van de Rotterdammers, die donderdagavond na verlenging een moeizame bekerzege boekten bij de amateurs van Hercules (1-6).www.nu.nl
Precies, 5 goede jaren en dan bij een mindere start de trainer ontslaan. Wat had je dan gewild, de positie waar Utrecht staat?De laatste vijf jaar vaker in de Europese playoffs te vinden als Heerenveen. Maar goed, noem het maar boven de stand leven bokkie.