Ja goed, maar het ligt eraan wat voor spelers erbij komen. Zo'n invasie van spelers uit alle windstreken zoals clubs als Roda JC, NEC en Willem II weleens doen tijdens de winterstop brengt een club alleen maar dichter bij degradatie. Met 1 goede verdediger in plaats van Breuer, een creatieve middenvelder en een ervaren aanvaller ben je al een heel eind.
Dick doet het gratis; vriendendienstje.
Dickie heeft Michiel Kramer als eerste aanwinst op het oog. De contacten zijn inmiddels gelegd.
Afhankelijk ook van de kwaliteit van de kroketten op het Kasteel denk ik.
Wat een ideale club moet dat Sparta zijn. Bitterballen voor Dickie en een kroketje voor Kramer. Wie weet komt Van de Vaart daar ook nog te spelen.
Zou opzich nog geen eens zo'n verkeerde speler zijn voor Sparta.
Heeft Raffie al een nieuwe vriendin gevonden in Rotterdam?
Dan vraag ik mij echt af hoe dat financieel allemaal kan. Een Oranjewaardige staf en 3 spelers uit deze categorie zijn voor Sparta normaal gesproken onbetaalbaar.Namen als Maher, Bel Hassani en Van Eijden worden ook genoemd. Met een paar huurlingen uit die categorie erbij kun je je zomaar veilig spelen.
Dan vraag ik mij echt af hoe dat financieel allemaal kan. Een Oranjewaardige staf en 3 spelers uit deze categorie zijn voor Sparta normaal gesproken onbetaalbaar.
Dan vraag ik mij echt af hoe dat financieel allemaal kan. Een Oranjewaardige staf en 3 spelers uit deze categorie zijn voor Sparta normaal gesproken onbetaalbaar.
Dan nog. Een financieel gezond Sparta heeft natuurlijk zelf ook maar een bescheiden budget. Anders had je het seizoen wel mogen beginnen met serieuze investeringen.Sparta schijnt financieel gezond te zijn las ik van de week ergens.