Situatie Oekraine/Rusland/Oost-Europa

erka

Well-known member
Filmpje op Nieuwsuur dat Putin aan Generaal Shoigu opdracht geeft om de fabriek in Mariupol niet te bestormen en een andere manier te kiezen. Dat deed Hitler ook op het laatst, zelf generaal spelen omdat hij zijn leger niet meer vertrouwde.
 

gevegt

Well-known member
Filmpje op Nieuwsuur dat Putin aan Generaal Shoigu opdracht geeft om de fabriek in Mariupol niet te bestormen en een andere manier te kiezen. Dat deed Hitler ook op het laatst, zelf generaal spelen omdat hij zijn leger niet meer vertrouwde.
Wat wil je er mee zeggen?
 

gevegt

Well-known member
Dat hij beter even kan doorspoelen en zelfmoord kan plegen.
Dat lijkt me op zich geen slecht idee.
Vanuit zijn positie leek het mij ook veel beter om die fabriek gewoon plat te laten gooien ipv grondtroepen op te offeren.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ind e basis eens. Tenzij de reservepoetin nog idioter is... (voorzover dat kan)
Bij Hitler is het niet onwaarschijnlijk dat het erger was geworden als één van de aanslagen op hem was gelukt. De mensen achter hem waren militair veel beter aangelegd en minstens net zo sadistisch. Ik denk dat bij Poetin het er boot Oekraïne alleen maar beter op kan worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Die vrouw probeert en wanhopig nog wat van te maken, het gaat vooral om die oud kolonel.
Die zal niet veel meer in dit soort talk shows te zien zijn.
 

gevegt

Well-known member
Griekenland stuurt Leopards 1 naar Oekraïne en krijgt daarvoor 'nieuwe' Leopards 2 van Duitsland.
Dit is zo cynisch dat ik moest lachen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan