erka
Well-known member
Spurs in 1961, Arsenal in 1971 dacht ik.
Arsenal in 1989 en 1991 ook nog, met de Back Four: Adams, Winterburn, Dixon en nog eentje die ik vergeten ben.
Spurs in 1961, Arsenal in 1971 dacht ik.
Bould. Al een tijd niet meer bij de technische staf, kwam ik laatst achter.
Ik dacht dat het zo was dat juist steden waar de regeringszetel zit onderpresteren.Ja klopt. De Wolf postte laatst dat nav Hertha BSC er weinig landen zijn waar de hoofdstad niet dominant is in voetbal. Maar Italië is wel een voorbeeld. Even uitgezocht: van de 118 kampioenschappen maar 5x een club uit Rome (3x Roma, 2x Lazio)
Engeland is ook voorbeeld. Clubs uit Manchester en Liverpool zijn dominant. Daar steken de Londense clubs ook vrij schril bij af, al pakken die nog wel eens een titel. Schotland uiteraard helemaal met Celtic en Rangers en Zweden ook waar de meeste titels naar Malmö FF en IFK Göteborg gaan en Stockholm de kruimels pakt. Noorwegen idem dito en Zwitserland natuurlijk ook omdat Bern maar een kleine stad is.
De Serie A eindigt altijd één week voor het weekend van de CL-finale, dus die datum kunnen ze dan gebruiken, of eventueel de woensdag ervoor als één van de deelnemers in de CL-finale staat.Als in Italië vanaf komend seizoen 2 ploegen in punten gelijk staan op plaats 1 dan wordt er een beslissingsduel gespeeld...
Ben benieuwd waar ze de ruimte in de kalender gaan vinden...
Dat laatste keer dat het gebeurde was 1965. Toen werd Bologna kampioen.Als in Italië vanaf komend seizoen 2 ploegen in punten gelijk staan op plaats 1 dan wordt er een beslissingsduel gespeeld...
Ben benieuwd waar ze de ruimte in de kalender gaan vinden...
Tsja, kans is klein inderdaad. Maar je moet er wel rekening mee houden.Dat laatste keer dat het gebeurde was 1965. Toen werd Bologna kampioen.
Dit is wel echt de JMD reflex he?Ja, als er geen ploeg in de CL-finale staat is het geen probleem... Maar als er wel een ploeg in die finale staat dan zal die niet blij zijn 3 dagen voor de CL-finale nog een finale te spelen... Misschien moet de serie A dan maar gaan proberen 2 weken voor de finale klaar te zijn
Dat heet vooruitkijken mijn beste Abu. In mijn positie als roostermaker van een school doe ik niet anders. Ook daar moet je ruim van te voren zeker weten dat je alle opties nagelopen hebt, zodat je niet ineens in de problemen komt qua tijdsplanning.Dit is wel echt de JMD reflex he?
Dat zeg ik. Het is standaard je eerste reactie. De JMD reflex dus.Dat heet vooruitkijken mijn beste Abu. In mijn positie als roostermaker van een school doe ik niet anders.
30 miljoen dan kom ik hem brengen.Kunnen ze mooi met dat vrijgekomen budget Senesi ophalen.
Nee joh, Senesi moet blijven!Kunnen ze mooi met dat vrijgekomen budget Senesi ophalen.
Nee joh, Senesi moet blijven!