Serie A

gevegt

Well-known member
Je mag er vanuit gaan dat de Vrij en Dumfries, mede na aanleiding van deze wedstrijd, nog steeds een twijfel geval zijn voor Oranje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bah competitievervalsing! Roma tegen Torino is nu verplaatst naar de vrijdag, waardoor niet alle wedstrijden van de laatste speelronde tegelijkertijd zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
Bah competitievervalsing! Roma tegen Torino is nu verplaatst naar de vrijdag, waardoor niet alle wedstrijden van de laatste speelronde tegelijkertijd zijn.
Na het weekend wordt pas het hele schema van de laatste speelronde bepaald. Dus misschien laten ze de concurrenten van AS Roma ook wel op vrijdag spelen.
 

Raul

Well-known member
Time flies, maar inderdaad. The Evil one weet wel raad met mensen die voetbal leuk willen maken.
Toch vind ik het vreemd dat hij zo emotioneel werd bij het behalen van de finale. Ik kan mij herinneren dat een medaille van een Europa league prompt af werd gedaan, omdat de Champions League het meest prestigieuze was. Ik snap wel dat hij het allerhoogste wil behalen, maar dat is ook weer een tijd terug. Mourinho is toch wel echt veranderd.
 

Abubakari

Well-known member
Net als AJAX dus in hun laatste Europese finale.
Dat is precies waar ik aan refereerde, dacht dat dat wel overduidelijk was maar schijnbaar niet voor iedereen.

Voor de duidelijkheid, ik hoop dat het Feyenoord wel lukt zijn plannetje te dwarsbomen. Ik zie echter wel overeenkomsten, een ploeg die mooi wil voetballen vs de coach die met resultaatvoetbal de buit binnen wil halen.
Hopelijk slagen de snode plannen van de evil one deze keer niet.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan