Na het weekend wordt pas het hele schema van de laatste speelronde bepaald. Dus misschien laten ze de concurrenten van AS Roma ook wel op vrijdag spelen.Bah competitievervalsing! Roma tegen Torino is nu verplaatst naar de vrijdag, waardoor niet alle wedstrijden van de laatste speelronde tegelijkertijd zijn.
Feyenoord heeft toch sowieso al meer rust dan AS Roma?Bah competitievervalsing! Roma tegen Torino is nu verplaatst naar de vrijdag, waardoor niet alle wedstrijden van de laatste speelronde tegelijkertijd zijn.
Ja, daarom is het ook competitievervalsing.Feyenoord heeft toch sowieso al meer rust dan AS Roma?
Ah joh, Mourinho gaat ze hoe dan ook slopen. Wordt gewoon 2-0 voor Roma in een oersaaie wedstrijd.Ja, daarom is het ook competitievervalsing.
Time flies, maar inderdaad. The Evil one weet wel raad met mensen die voetbal leuk willen maken.Net als 5 jaar geleden.
Toch vind ik het vreemd dat hij zo emotioneel werd bij het behalen van de finale. Ik kan mij herinneren dat een medaille van een Europa league prompt af werd gedaan, omdat de Champions League het meest prestigieuze was. Ik snap wel dat hij het allerhoogste wil behalen, maar dat is ook weer een tijd terug. Mourinho is toch wel echt veranderd.Time flies, maar inderdaad. The Evil one weet wel raad met mensen die voetbal leuk willen maken.
Net als AJAX dus in hun laatste Europese finale.Ah joh, Mourinho gaat ze hoe dan ook slopen. Wordt gewoon 2-0 voor Roma in een oersaaie wedstrijd.
Dat is precies waar ik aan refereerde, dacht dat dat wel overduidelijk was maar schijnbaar niet voor iedereen.Net als AJAX dus in hun laatste Europese finale.