Serie A

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vanaf seizoen 2022-2023 mogen shirts in de Serie A geen groen meer in zich hebben, met uitzondering van clubs die groen in hun clubkleuren hebben, daar mag het wel in de thuisshirts zitten.

Dit is gedaan omdat groene shirts lastiger te zien zijn voor de camera's...
Het op zich al geen gek idee zijn om het uitteam een effen shirt te laten dragen als het thuisteam strepen heeft. Of andersom. Dat is ook de reden waarom Heerenveen dat uit bij Heracles en Willem II doet, terwijl ze verder altijd het thuisshirt aandoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Wat al rond ging is nu bevestigd: Eriksen mag niet met een inwendige defibrillator (ICD) spelen in de Serie A.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waar wel, alleen in Nederland?

Best wel wat landen dacht ik. Italië en Engeland in ieder geval niet.

Ik kan mij voorstellen dat Eriksen nu even rustig de tijd neemt wat hij nou echt nog wil. Hij kan ook besluiten dat zijn voetbalcarrière erop zit.
 

Joost

Well-known member
Novara was een van mijn laatste buitenlandse trips.
Maar zoals in Italië gebruikelijk is zullen ze wel vlot weer terug zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Pedro (34) is de eerste speler in 36 jaar die een rechtstreekse transfer maakt tussen de twee aartsrivalen uit Rome. De vleugelspeler stap over van AS naar Lazio.
 

Batigoal

Well-known member
Hij heeft ook groot gelijk gehad om Juve te verlaten, was is dat een middelmatig team zeg. Dan heeft hij bij MU nog wel wat meer kansen om wat te winnen.
Het helpt ook niet dat Juve zo'n ongelofelijk matige keeper heeft. Die Pool kost ze nu zelfs wekelijks punten.

Tsja, het is dat Napoli zo'n faalploeg is qua prijzen pakken, anders zou je zeggen dat dit een mooi seizoen voor ze is om eindelijk eens kampioen te worden.
 
Bovenaan