Hoe komen tegenstanders bij dat stadion? Met de boot? Want volgens mij is het per auto (laat staan met een bus) niet bereikbaar.Venezia gepromoveerd, leuk. Stadion ligt echt letterlijk in een uithoek van de stad op een eilandje
Te voet is het nog een aardige wandeling, zeker met al die toeristen in de stad. Lijkt me niet dat tegenstanders de hele stad door gaan lopen vlak voor een wedstrijd.Ja, te voet of met de boot.
Die stad is een eiland... Dus logisch dat de club ook op een eiland speelt.Venezia gepromoveerd, leuk. Stadion ligt echt letterlijk in een uithoek van de stad op een eilandje
Ik las dat ze wellicht in Bentegodi in Verona zouden gaan spelen.Over uithoeken gesproken. Ik lees dat Venezia mogelijk zou uitwijken naar Nereo Rocco in Trieste, tof stadion maar wel behoorlijk ver weg van Venetië. Kan ook met de boot
Ook een goede plek om in een hotel te gaan zitten. Veel goedkoper dan in Venetië zelf en zoals gezegd ben je dan zo in de stad zelf. Toen AZ tegen Udinese speelde vloog ik op Venetië en had een hotel tegenover het station van Mestre. Ideaal om Venetië te bezoeken. En van daaruit toen met de trein naar Udine geweest.Die stad is een eiland... Dus logisch dat de club ook op een eiland speelt.
Het vasteland is eigenlijk Venetië niet meer, dat heet "Mestre". Als je ooit nog eens naar Venetië gaat, raad ik iedereen aan daar de auto te parkeren (tegenover het station is een flinke parkeergarage, niet eens zo duur), vanaf daar ben je in 5-10 minuten met de trein in Venetië, en die treinen gaan echt om de 10 minuten ofzo...
Dat is wel minder ver dan Crotone dat een tijdje in Pescara gespeeld heeft.Dat weet ik uiteraard ook wel, als je dan helemaal precies wil zijn is die stad geen eiland maar gebouwd op een groot aantal eilanden. Maar het stadion ligt op een uithoek van de stad op een apart eilandje.
Over uithoeken gesproken. Ik lees dat Venezia mogelijk zou uitwijken naar Nereo Rocco in Trieste, tof stadion maar wel behoorlijk ver weg van Venetië. Kan ook met de boot
Lastig om in te stappen bij een team wat net het maximale gepresteerd heeft.Trainer Simone Inzaghi van Lazio wordt bij Inter de opvolger van Antonio Conte.
Lastig om in te stappen bij een team wat net het maximale gepresteerd heeft.