Serie A

Maasveld

Well-known member
In Italië gaan ze ook postzegelen. Inter speelt gelijk, Milan kreeg een pak op zijn broek van Atalanta. Zo staan Napoli en Juve nog maar 3 en 4 verliespunten achter op Milan.
 

JMD

Well-known member
Het zou voor Napoli wel mooi zijn als ze juist dit seizoen kampioen worden.

Maar eigenlijk maakt het me geen moer uit, Inter, AC Milan, Atalanta, Napoli, het mag allemaal kampioen worden van mij, zolang het maar een keer niet Juve is.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Als je zag hoever Juve achterstond en wat de achtestand nu nog is. Dan vrees ik het ergste.
Ik ook... Vorig seizoen ging dat volgens mij ook zo... (en dat zie je eigenlijk bij Bayern ook elk seizoen de laatste jaren, zwak starten en dan een ijzersterke serie neerzetten die de titel brengt)

Napoli verliest vandaag overigens bij Hellas Verona.
 

U.G.

Well-known member
Inter maakte wel indruk, die mogen 'm pakken wat mij betreft. Maar echt op het nippertje dan, ik wil een Ronaldo met wrok straks op het EK.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

U.G.

Well-known member
I : “You are a donkey” L: “Let’s go inside you bitch, we’re gonna see” I: “Call your mother, do your voodoo shit” L: “ I Fuck you & your wife you little bitch.” L: “You want to speak about my mother you son of a bitch? I’ll shoot you in your head.”

Dit had dus de dialoog kunnen zijn van 2 rivaliserende LA-gangleden. But no. Gewoon 2 oude voetbalmiljonairs die denk ik allebei iets te veel jaren 90 gangsterfilmpjes hebben gekeken. Lukaku en Ibra.

Maar wél leuk hoor.
 

Eef de Kip

Well-known member
Was wel weer een mooie show idd. Volgende keer geven ze elkaar een hug in het veld alsof er nooit iets is gebeurd.
 

U.G.

Well-known member
Donkey geen monkey :) dat mag wel. Zeg je 'aap' dan ben je in Italie ook goed de lul. Mss is het alleen in het hypocriete Engeland erger.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hahaha WWF, mijn god, hele nachten zitten kijken met vrienden, 80000 man in zo'n Dome he-le-maal uit hun plaat (en wij ook :oops:) als Hulk Hogan aan kwam rennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Maasveld

Well-known member
Dat is voor mijn tijd. Toen ik keek zaten we in de hoogtijdagen van StoneCold Steve Austin, The Rock en The Undertaker.
 
Bovenaan