Serie A

U.G.

Well-known member
Parma heeft de trainer er alvast uitgeflikkerd. Al twee jaar geen fatsoenlijke versterking meer gehaald, alleen maar spelers kwijtgeraakt dus dan is het logisch dan je van de trainer iets verwacht he.

Tsja.

Het concept 'trainer' heb ik altijd al een tikkie overschat gevonden. Maar dat ben ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kan aan mij liggen maar ik vond het altijd een extreem poenerige, consequent onderpresterende ploeg. Ze hadden er ook een handje van over-the-hill havebeens te halen en combineerden dit vaak met betonvoetbal onder aanvoering van Luigi Di Biagio c.s.

Heb je het nu over Feyenoord?
 

U.G.

Well-known member
Als ie ' extreem poenerig' had weggelaten, misschien.

Poenerige underachievers : Inter en de Spurs.
 

Batigoal

Well-known member
Lazio wint overtuigend de stadsderby tegen AS Roma. Luis Alberto was de grote man met 2 geplaatste schoten. Lazio sluit daarmee aan bij de subtop. Na een beroerde seizoenstart klimmen ze de laatste weken op de ranglijst.
 

U.G.

Well-known member
Inter Milano. Milan is die andere. Officieel blijft Internazionale als naam overeind. Qua naam verandert er eigenlijk niks.

Het is nu wachten op de nieuwe logo.


Wat was/is Juventus toch slecht...poehhh. Waar is dat middenveld dan ? Ik zie gewoon kansen voor Porto.
 

Eef de Kip

Well-known member
En niet om de Ligt gelijk te pluggen maar ik vind die o zo geroemde verdediging nou ook niet zo indrukwekkend meer.
 

U.G.

Well-known member
Nee de Ligt is een superverdediger in wording, hij heeft soms wat last van schoonheidsfoutjes maar het is een beest.

Vanwege de kwalitatieve armoe op de linie ervoor staat de Juventus verdediging wel al maanden keer op keer onder druk. En een Bonucci bijvoorbeeld valt dan inderdaad echt lelijk door de mand.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Inter Milano. Milan is die andere. Officieel blijft Internazionale als naam overeind. Qua naam verandert er eigenlijk niks.

Het is nu wachten op de nieuwe logo.


Wat was/is Juventus toch slecht...poehhh. Waar is dat middenveld dan ? Ik zie gewoon kansen voor Porto.

Je hebt gelijk. Betancur is geen controleur, maar moet daar wel spelen. Barella mocht gister soms zomaar 40/50m met de bal oversteken.
 

U.G.

Well-known member
Die Barella hadden ze destijds moeten halen ipv Ramsey.

Betancur staat verkeerd maar hij kwam wel binnen als box-to-box speler, hij laat het afweten op deze positie, maar z'n passing is ook ronduit slecht. Het zit mentaal ook niet lekker bij die gasten. Al zellfs Ronaldo opgeeft ! Geen intensiteit, geen creativiteit. Nada.
 

Batigoal

Well-known member
Inter heeft op papier ook wel een beestachtig goed elftal dit jaar zo met Vidal erbij en niet te vergeten Bastoni die met zijn slechts 21 jaar de volgende Italiaanse topverdediger wordt.

Napoli gaf trouwens een masterclass tegen het dit seizoen teleurstellende Fiorentina. Kijk vooral de 3-0 van Lozano terug met Insigne als een ware Maradona die vanaf de middenlijn de hele Fiorentina-verdediging zoekspeelt.
 

Makanaky

Well-known member
Voor Insigne alleen al koop ik een kaartje, wat een geweldenaar. Die goal in de beginminuten tegen Real uit was ook fantastisch btw.
 

Batigoal

Well-known member
Voor Insigne alleen al koop ik een kaartje, wat een geweldenaar. Die goal in de beginminuten tegen Real uit was ook fantastisch btw.

Insigne is inderdaad een heerlijke speler en heeft als echte jongen van de club en eiland een streepje voor bij de liefhebbers. Hopelijk blijft hij zijn hele carrière bij Napoli.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens was Zlatan er weer bij na 2 maanden afwezigheid en gelijk was hij belangrijk door de 2 goals voor Milan te scoren. Ibra krijgt er op zijn 39e als understudy overigens Mario Mandzukic bij. Die is met zijn 34 jaar toch een stuk jonger!
 

U.G.

Well-known member
Eiland, komt ie uit Sicilie ? Ik heb van de Italianen geleerd dat Napoli en Sicilie elkaar juist niet liggen :sneaky:

Mooie voetballer inderdaad, echte klasse.
 

U.G.

Well-known member
Overigens was Zlatan er weer bij na 2 maanden afwezigheid en gelijk was hij belangrijk door de 2 goals voor Milan te scoren. Ibra krijgt er op zijn 39e als understudy overigens Mario Mandzukic bij. Die is met zijn 34 jaar toch een stuk jonger!

Da's nog een pikkie idd.

Maarruh, 39 joh. Ronaldo 36, Messi 33. Topspelers blijven maar doorgaan, en zeker niet onverdienstelijk.
 
Bovenaan