Serie A

PES5

Administrator
Forumleiding
Zeker verrassend en ook opvallend dat de twee oud-spelers van Inter hen de das omdoen.

Ook verrassend is dat Napoli thuis met 1-2 lijkt te gaan verliezen van 10 man van Spezia.

Vanavond de topper tussen Milan en Juve. Daar ga ik zeker even voor zitten. Helaas wel zonder Zlatan.
 

U.G.

Well-known member
Die Kulushevski ofzo, aardig spelertje hoor.

1-3. Over.

Oh, ff overschakelen op Schelvis nu.
 

JMD

Well-known member
Juve 1-3 voor, komt dus op 7 punten van Milan met nog 1 duel in te halen... Ik vrees toch dat Juve weer richting de titel gaat op deze manier...

Hup elke ploeg behalve Juve!
 

Janssen

Well-known member
Parma heeft de trainer er alvast uitgeflikkerd. Al twee jaar geen fatsoenlijke versterking meer gehaald, alleen maar spelers kwijtgeraakt dus dan is het logisch dan je van de trainer iets verwacht he.
 

Makanaky

Well-known member
Echt waar :) je hebt me best nieuwsgierig gemaakt nu. Ik zal eens gaan kijken hoe misselijk. Mss word ik wel fan.
Kan aan mij liggen maar ik vond het altijd een extreem poenerige, consequent onderpresterende ploeg. Ze hadden er ook een handje van over-the-hill havebeens te halen en combineerden dit vaak met betonvoetbal onder aanvoering van Luigi Di Biagio c.s.
 

U.G.

Well-known member
Ok op die toer, dacht even dat ik dit seizoen een bandido-elftal misliep.

Ik begrijp je standpunt wel, het is ook jarenlang een moordkuil gebleken voor grote talenten. Máár, ik heb er wel een beetje een zwak voor. Net als voor Roma.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan