Serie A

U.G.

Well-known member
En Mourinho denkt :”Eindelijk” !!

De man leeft van de oprotpremies, 6 keer ontslagen, en daar 100 miljoen aan verdient, volgens een Engelse roddelkrant.
Who’s next ? Zolang hij Amorim niet komt vervangen bij Sporting ( alsof wij hem kunnen permitteren ) zie ik ‘m graag klieren, ik mag hem wel en hij heeft bovendien ook echt veel bereikt. Jesus daarentegen kan ik echt niet meer aanhoren.
 

Batigoal

Well-known member
En die won gelijk met Roma van Hellas Verona, waar een faillissement nadert. Dus na Chievo dreigt de andere ploeg uit Verona om te vallen. Bij Roma kreeg Dean Huijsen een basisplaats.

Udinese-Milan werd een tijdje stilgelegd vanwege oerwoudgeluiden richting AC Milan-keeper Maignan. Na de hervatting werd het een spectaculaire wedstrijd met goals van de geweldige Samardzic en oud-Marseille-speler Thauvin voor Udinese. Maar Milan won dankzij Okafor en blijft nog enigszins in het spoor van Inter en Juve.
 

Batigoal

Well-known member
Maurizio Sarri is bij dat Lazio ontslagen na een reeks teleurstellende resultaten en interne ruzie. Volgens mij niet de eerste keer voor hem.

Bij Lecce is trainer Roberto d'Aversa ontslagen, maar dat vooral omdat hij na de verloren wedstrijd tegen Hellas Verona spits Thomas Henry van Verona een kopstoot gaf.

Het was overigens maar een klein stootje:
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Maurizio Sarri is bij dat Lazio ontslagen na een reeks teleurstellende resultaten en interne ruzie. Volgens mij niet de eerste keer voor hem.

Bij Lecce is trainer Roberto d'Aversa ontslagen, maar dat vooral omdat hij na de verloren wedstrijd tegen Hellas Verona spits Thomas Henry van Verona een kopstoot gaf.

Het was overigens maar een klein stootje:
Ik lees juist overal dat Sarri zelf is opgestapt bij Lazio. Nou ja, het resultaat is hetzelfde.
 

Raul

Well-known member
Ik heb eens wat wedstrijden van Atalanta bekeken en ik vind die Scamacca wel een alleraardigst spits hoor.
 

JMD

Well-known member
Juventus wint weer niet, nu 0-0 tegen Genoa. Het is dat ze zo ijzersterk aan het seizoen begonnen anders hadden ze nu al buiten de CL-plekken gestaan
 

Raul

Well-known member
Ik ben benieuwd of Motta aanblijft bij Bologna. Die man doet het geweldig. Ik las gisteren een geweldig artikel over zijn aanpak en zijn thesis. Fantastisch.
 
Bovenaan