Seizoengidsen 2018/2019

Unregistere

Well-known member
https://www.boekscout.nl/shop2/boek.php?bid=5047

De reviews voor Meisjes uit Darp zijn mooi. Een aantal lijkt zo weggelopen uit het trollenleger van Dotan (vergelijking met Van Egmond, verwijzingen naar Derksen en diverse keren hetzelfde taalgebruik over de oude Jark Veenstra), maar er is ook iemand die kennelijk niet zo'n grote fan van Ronald is en hem met 1 ster helemaal afkraakt.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
De titel is echt? Hij kan beter wat variatie aanbrengen in de namen die hij voor het schrijven van reviews gebruikt. Niet iedereen heeft een oud-Hollandse naam.

SanMark.

Well-known member
Hij heeft zelf een paar reviews geschreven, dat is meer dan duidelijk. De anderen zijn geschreven door zijn broer Noord-Ooster.

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe werkt dat eigenlijk met iemand die een ziektebeeld heeft en zich daar eigenlijk ergens ook van bewust is? Dat laatste blijkt uit de berichtgeving rondom die rechtszaak. Wat is zijn bewustzijn wanneer hij met een dergelijk project bezig is?

Atreides

Well-known member
Hoe werkt dat eigenlijk met iemand die een ziektebeeld heeft en zich daar eigenlijk ergens ook van bewust is? Dat laatste blijkt uit de berichtgeving rondom die rechtszaak. Wat is zijn bewustzijn wanneer hij met een dergelijk project bezig is?

Wel weer fascinerend dat er twee dames op de cover staan die net wel/net 18 jaar bereikt.

Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe de koppeling tussen ?Piet de Visser, Rinus Gosens, Garrincha, Barry Hughes, Rinus Isra?l, Arnold M?hren en Faas Wilkes? en ?Meisjes uit Darp? is opgebouwd.

Max

Administrator
Forumleiding
Die dames zijn toch zeker wel 18+? Je zou dat boek bijna uit nieuwsgierigheid aanschaffen, maar zelfs voor goede boeken maak ik zelden tijd vrij.

de waan

Well-known member
https://www.boekscout.nl/shop2/boek.php?bid=5047

De reviews voor Meisjes uit Darp zijn mooi. Een aantal lijkt zo weggelopen uit het trollenleger van Dotan (vergelijking met Van Egmond, verwijzingen naar Derksen en diverse keren hetzelfde taalgebruik over de oude Jark Veenstra), maar er is ook iemand die kennelijk niet zo'n grote fan van Ronald is en hem met 1 ster helemaal afkraakt.

O man, wat erg, die recensies. Ik kan het van plaatsvervangende schaamte bijna niet aan om te lezen.

Unregistere

Well-known member
De titel is echt? Hij kan beter wat variatie aanbrengen in de namen die hij voor het schrijven van reviews gebruikt. Niet iedereen heeft een oud-Hollandse naam.

Haha, dat klopt. Al denk ik dat je het lezerspubliek wel in die hoek moet zoeken hoor. Ik zie Jayden, Shivayo-Lee, Okan, Finn, Dex en Noussair op de een of andere manier niet snel met Meisjes uit Darp aankomen voor hun boekenlijst. Die vinden het denk ik wel best wat de oude Jark Veenstra te melden heeft en lezen liever over Memphis, CR7 of Guardiola.

de waan

Well-known member
Ik heb Jark Veenstra gegoogeld en de eerste drie links komen uit bij Ronald. Eigenlijk geen enkele link die mij meer info verschaft over Jark Veenstra zelf.

Max

Administrator
Forumleiding
Seizoengidsen 2018/2019

Dus die vent heeft waarschijnlijk nooit bestaan?

Atreides

Well-known member
Ik heb Jark Veenstra gegoogeld en de eerste drie links komen uit bij Ronald. Eigenlijk geen enkele link die mij meer info verschaft over Jark Veenstra zelf.

https://www.detelefoongids.nl/veenstra/oegstgeest/7-1/

Mensen van 95 hebben altijd een telefoonnummer. Al woont hij misschien ergens anders.

Dus die vent heeft waarschijnlijk nooit bestaan?

De online vindbaarheid van 95-jarigen is vaak wel ruk natuurlijk. Edit, googlen op Ome Jark levert ook niks op. Toch wel opvallend voor een ?legende?.

Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
En Ronald heeft in zijn begintijd van SQ in Oegstgeest gewoond.

Tenminste dat beweerde hij, later bleek dat je het ??n en ander met een korreltje zout moest nemen.

Unregistere

Well-known member
Icoon Jark was ten tijde van de recensies (2014) al 95, dus grote kans dat hij inmiddels niet meer onder ons is. Maar het kan zo zijn dat dit inderdaad een soort Kuif den Dolder is.

Max

Administrator
Forumleiding
Icoon Jark was ten tijde van de recensies (2014) al 95, dus grote kans dat hij inmiddels niet meer onder ons is. Maar het kan zo zijn dat dit inderdaad een soort Kuif den Dolder is.

Icoon Jark had schijnbaar ook een mening over Max Verstappen. Kwieke man.

Unregistere

Well-known member
Icoon Jark had schijnbaar ook een mening over Max Verstappen. Kwieke man.

Haha, dan was-ie daar best vroeg bij.

Ben ook wel benieuwd hoe ome Jark denkt over Doutzen Kroes, Freek Vonk, de relatiebreuk van Anna Nooshin, de podiumplaats van Tom Dumoulin en de hele MeToo-discussie. Het wordt tijd voor een nieuwe bundel met columns!!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na die rechtszaak is het toch al bekend dat Ronald een, naar eigen zeggen, pathologische leugenaar is? Natuurlijk heeft hij die reviews zelf geschreven, dat past volledig in zijn gedrag van die tijd.

Bovenaan