Seizoengidsen 2018/2019

Schaakliefhebber

Well-known member
Iemand die mij in het kort uit kan leggen wie die hele Ronald eigenlijk is en wat er precies met hem aan de hand is?
Ik ben pas lid van dit forum sinds 2016, dus ik heb de hele periode op SQ nooit meegemaakt.
 

Abubakari

Well-known member
Iemand die mij in het kort uit kan leggen wie die hele Ronald eigenlijk is en wat er precies met hem aan de hand is?
Ik ben pas lid van dit forum sinds 2016, dus ik heb de hele periode op SQ nooit meegemaakt.

Lees een paar twitter berichten van Ronald, vermenigvuldig dat met 100 en je hebt een beeld van wat Ronald op dit forum was. Iemand met een zeer uitgesproken mening die hij graag doorlopend herhaalde. Daar ergerden een hoop mensen zch bont & blauw aan, anderen vonden het wel komisch omdat ie zo volledig over de top was.
 

Atreides

Well-known member
Iemand die mij in het kort uit kan leggen wie die hele Ronald eigenlijk is en wat er precies met hem aan de hand is?
Ik ben pas lid van dit forum sinds 2016, dus ik heb de hele periode op SQ nooit meegemaakt.

Iemand die enerzijds continue open deuren in trapte en anderzijds iemand die trainers/voetballers verheerlijkte die al lang niet meer actief zijn/overleden, terwijl Ronald zelf vrij jong is.

Zeer uitgesproken mening met geen behoefte tot nuancering en elke keer dezelfde stokpaardjes berijden.
 

Abubakari

Well-known member
Geeoon een goede kerel.

Ik denk dat de oud voorzitter van Olyphia (die twee jaar lang door Ronald gestalkt werd en een jarenlange lastecampagne heeft moeten doorstaan hetgeen leidde tot een rechtszaak) daar anders over denkt.

Volslagen van het pad, zo gestoord dat ElSimao er normaal bij lijkt, dat dan weer wel.
 

zwammy

Well-known member
Doodrijders krijgen ook geen jaren. Sneu dat zo'n fijne poster als Ronald dit wel krijgt. Levenslang verbod op dvk.
 

ALenstra

Well-known member
Er is inderdaad al eens uitgelegd dat Ronald geen schorsing heeft maar zelf niet meer wil komen.
 
Bovenaan