Seizoengidsen 2018/2019

Abubakari

Well-known member
Met veel plezier dit boek gelezen. Leuke voorkant. Vooral het verhaal over de onvergetelijke Bert Jacobs sprak mij enorm aan. De man is veel te jong overleden 58 slechts, maar wat een kleurrijk figuur was dat en wat een uitstekende trainer bovenal. Derksen heeft het in het in memoriam van Bert Jacobs eind vorige eeuw ook al eens geschreven in VI: "overal waar Bert Jacobs werkte werd gepresteerd, maar werd ook veel gelachen." Ik denk met veel plezier terug aan de uitvinder van de term hotseknotsbegoniavoetbal. Zijn Vitesse was geweldig, vanuit de eerste divisie rechtstreeks richting Europa. Peter Bosz mag er een voorbeeld aan nemen. Wordt het geen tijd voor een biografie over de kleurrijke Jacobs?

Dit is gewoon 100% Ronald. En dat geldt voor de rest van de reviews ook. Mensen die onafhankelijk van elkaar Ronaldjes als "de oude Hark Veenstra" gebruiken... Haha, geweldig.
 

Unregistere

Well-known member
Dit is gewoon 100% Ronald. En dat geldt voor de rest van de reviews ook. Mensen die onafhankelijk van elkaar Ronaldjes als "de oude Hark Veenstra" gebruiken... Haha, geweldig.

Ja, geniaal toch? Net als dat er vergelijkingen worden gemaakt met Michel van Egmond. Dat kan ook nooit toeval zijn!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ach zolang Ronald er verder niemand kwaad mee doet is alles prima en grappig.
 

Janssen

Well-known member
Volgens de VI gids komt Fortuna uit de Oostelijke Mijnstreek. Die kopen we dus ook niet. Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid kinderlijke fouten in die seizoensgidsen. De ELF gids speelde het klaar om bij Emmen een foto van Sparta-supporters te plaatsen. Worden die gidsen uitbesteed aan stagiaires omdat de rest er geen zin in heeft?
 

Maasveld

Well-known member
Volgens de VI gids komt Fortuna uit de Oostelijke Mijnstreek. Die kopen we dus ook niet. Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid kinderlijke fouten in die seizoensgidsen. De ELF gids speelde het klaar om bij Emmen een foto van Sparta-supporters te plaatsen. Worden die gidsen uitbesteed aan stagiaires omdat de rest er geen zin in heeft?
Zag ik het nu goed dat Niels Fleuren op de cover staat?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een h??rlijke tweet is dit!

@Rokkiejager

prima seizoengids van VI, net als vorig jaar. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik een stuk moeilijker de foutjes eruit kan halen, omdat ik veel minder tijd hem om alles te volgen als jaren geleden. Maar @VI_nl en @sportzeloot : Chapeau!
 

Maasveld

Well-known member
Muhahaha, die vermoedelijke opstelling van VVV. Waar ze die op gebaseerd hebben is me echt een heel groot raadsel.
 

SanMark.

Well-known member
Dat er uit Zuidwolde twee 'bekendheden' komen. Jan Vayne en Wouter Marinus.

Word Albert van der Haar gewoon vergeten. Boegbeeld van PEC voor tig jaar.
 
Bovenaan