Unregistere
Well-known member
Ik heb ook maar even doorgegeven dat Ottink op 199 staat nu.
Competitie, nacompetitie, beslissingswedstrijden, KNVB Beker en dustrictsbeker telt mee.
Okee, zelfde telling dus. Wanneer heeft Brammer dat doelpunt gemaakt?
Ik heb ook maar even doorgegeven dat Ottink op 199 staat nu.
Competitie, nacompetitie, beslissingswedstrijden, KNVB Beker en dustrictsbeker telt mee.
Eens.Dat is alvast mooi. Maar het grootste probleem van de VI-gids vind ik toch dat er niks in staat wat je niet binnen een minuut op transfermarkt.de kunt vinden. Ik hoop dat ze ook in dat opzicht de koers bijstellen.
Kun je een lijstje maken met punten waarop de gids van Kicker beter is?
:duim:Mooi.
Goed om te weten dat je het kunt.
Dat is alvast mooi. Maar het grootste probleem van de VI-gids vind ik toch dat er niks in staat wat je niet binnen een minuut op transfermarkt.de kunt vinden. Ik hoop dat ze ook in dat opzicht de koers bijstellen.
Geachte heer/mevrouw,
Wij van Voetbal International presenteren op dinsdag 8 augustus 2017 met trots onze volledig vernieuwde Seizoengids. Voor het eerst zullen daarin ook de clubs uit de Tweede en Derde Divisie uitgebreid aan bod komen. Wij vragen jullie hierbij om aan dit prachtige boekwerk van ruim 320 pagina?s mee te werken.
We zouden het enorm op prijs stellen als jullie het bijgevoegde Excel-bestand zo compleet mogelijk invullen. Dan gaat het om allerlei informatie over de club, spelers en trainer. Daarnaast komt er een beeld van jullie trainer in de gids te staan. Willen jullie ons een portretfoto (de kwaliteit van een iPhone of andere moderne smartphone is al goed genoeg) van hem toesturen?
De Kicker sonderheft zal volgens hun website al op 20 juli verkrijgbaar zijn. Merkwaardig, want normaal geeft Kicker de sonderheft nooit uit eerder dan 3 weken voor de start van de bundesliga. De sonderheft van 11Freunde zal een week later op 27 juli verschijnen. Over de verschijningsdatum van de Sportbild sonderheft is nog geen duidelijkheid.