Seizoengidsen 2018/2019

de waan

Well-known member
De Elf gids is veel beter en inclusief 2e en 3e divisie. De VI gids is al sinds midden jaren negentig een waardeloos ding.

Morgen naar Deutschland. Hopelijk is de Kicker inmiddels gearriveerd.
 

Batigoal

Well-known member
Ontbraken de jeugdploegen in de spelerspaspoorten vorig jaar nou ook? Ik vind dat toch wel een gemis. Bij sommige spelers staat er helemaal niets in het spelerspaspoort en moet je maar raden uit welke jeugdopleiding ze komen.
 

de waan

Well-known member
Ontbraken de jeugdploegen in de spelerspaspoorten vorig jaar nou ook? Ik vind dat toch wel een gemis. Bij sommige spelers staat er helemaal niets in het spelerspaspoort en moet je maar raden uit welke jeugdopleiding ze komen.

Ja, was vorig jaar ook. Dat was nou juist ??n van de weinige dingen die nog toegevoegde waarde hadden.
 

Unregistere

Well-known member
Vind ik ook jammer inderdaad, maar ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat daar relatief veel fouten in gemaakt werden. Zo werden vaak (amateur)clubs vergeten in die opsomming.

Verder was de gids van VI weer hetzelfde als de laatste jaren inderdaad. Wel okee, maar die van ELF spreekt mij meer aan. Al kan ik me voorstellen dat mensen die niks met amateurvoetbal hebben de toevoeging van de tweede en derde divisie inderdaad niet interessant vinden en dus genoeg hebben aan VI. Toch had ik wel verwacht dat VI de tweede divisie wel zou belichten, omdat daar toch een nieuwe JL-deelnemer voor volgend seizoen uit zal komen.

De gids van ELF was weer lekker uitgebreid in elk geval. Altijd leuk om te kijken welke spelers ze met een portretje uitlichten. Dit jaar hebben ze bij de amateurclubs ook wat minder naar ex-profs gekeken, dus dat geeft een wat breder beeld. Prima gedaan weer, wat mij betreft.
 

Batigoal

Well-known member
Gewoon per team in de Tweede Divisie een teamfoto en de selectie knippen/plakken. Zo moeilijk is dat toch niet? Jammer dat ze daar niet aan doen. Deden ze eerder met de Topklasses wel.
 

JMD

Well-known member
Gewoon per team in de Tweede Divisie een teamfoto en de selectie knippen/plakken. Zo moeilijk is dat toch niet? Jammer dat ze daar niet aan doen. Deden ze eerder met de Topklasses wel.
Precies

De gids van ELF was weer lekker uitgebreid in elk geval. Altijd leuk om te kijken welke spelers ze met een portretje uitlichten. Dit jaar hebben ze bij de amateurclubs ook wat minder naar ex-profs gekeken, dus dat geeft een wat breder beeld. Prima gedaan weer, wat mij betreft.
Stond van de week met de ELF-gids in mijn handen, toch maar niet gekocht omdat ik verwachtte dat VI in zijn seizoensgids wel aandacht zou besteden aan de 2e divisie (daaruit komt immers 1 JL-team van volgend jaar). En als abonnee krijg ik de VI-gids sowieso... Ga nu zometeen toch maar even ook de ELF-gids halen, want wil ook wel wat weten over de 2e divisie (en 3e divisie)
 

Unregistere

Well-known member
Gewoon per team in de Tweede Divisie een teamfoto en de selectie knippen/plakken. Zo moeilijk is dat toch niet? Jammer dat ze daar niet aan doen. Deden ze eerder met de Topklasses wel.

Mwah, dat is bij sommige clubs nog best een zoekwerk. Ik heb ook gezocht naar de selecties van met name de zondagteams en het viel me op dat niet al die clubs de site al up to date hadden op dat vlak. Dan moet je dus meer moeite doen of contact zoeken met de club, wellicht had VI daar geen zin in. Aan de andere kant, als ze toch de teamfoto opvragen is het een kleine moeite om ook selectiegegevens te vragen.

Guido Moelee was helemaal verbaasd dat hij was uitgelicht.

Ze willen ook elk jaar iemand anders kiezen, dat speelt ook mee. Bij de clubs die ik wat beter ken vond ik de keuzes over het algemeen wel in orde. Alleen Barendrecht vond ik opmerkelijk. Bij jullie was het Ter Hogt toch?
 

de waan

Well-known member
Ik heb ook gezocht naar de selecties van met name de zondagteams en het viel me op dat niet al die clubs de site al up to date hadden op dat vlak.

Sorry, ga er meteen werk van maken dit weekend. :oops: Presentatiegids had even prioriteit.

Ze willen ook elk jaar iemand anders kiezen, dat speelt ook mee. Bij de clubs die ik wat beter ken vond ik de keuzes over het algemeen wel in orde. Alleen Barendrecht vond ik opmerkelijk. Bij jullie was het Ter Hogt toch?

Ja. Logische keuze.
 

JMD

Well-known member
Elf seizoengids gehaald en ik vond de Kicker Seizoensspecial in de brievenbus, die heb ik nu voor het 26e seizoen op rij... Ik ben klaar voor het seizoen.

Direct maar even de Stecktabelle in elkaar gezet... Blijf dat toch altijd leuk gepriegel vinden...
 

de waan

Well-known member
Het stond compleet vast op de A50 richting Arnhem vanochtend, dus Duitsland niet gehaald vandaag. Het alternatief was Harderwijk, maar daar helaas nog geen Kicker. Als alternatief maar "Slag om de skyboxen" meegenomen.
 

Unregistere

Well-known member
Sorry, ga er meteen werk van maken dit weekend. :oops: Presentatiegids had even prioriteit.

Bij HSC was het me niet opgevallen. Die selectie had ik al via de link die jullie op het forum hadden gezet naar dat tweetje van de technische man.

Maar bijvoorbeeld bij FC Lienden was gewoon vrijwel niets te vinden toen ik zocht. Vond ik opmerkelijk. Ook geen nieuwsberichtje met de selectie.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vind die seizoensgids veel te uitgebreid. 'Vroeger' was je gewoon aan het bladeren en dan had je twee pagina's verder de volgende selectie weer staan. Nu blader je wezenloos om de volgende selectie weer te kunnen bekijken . Dat schiet niet echt op. Maar dat is iets wat denk ik al een jaar of 5 speelt.

Het is geen snelle overzichtelijke opzoekgids meer.
 

JMD

Well-known member
Ik vind die seizoensgids veel te uitgebreid. 'Vroeger' was je gewoon aan het bladeren en dan had je twee pagina's verder de volgende selectie weer staan. Nu blader je wezenloos om de volgende selectie weer te kunnen bekijken . Dat schiet niet echt op. Maar dat is iets wat denk ik al een jaar of 5 speelt.

Het is geen snelle overzichtelijke opzoekgids meer.

Dat is zeker zo ja. Speelt overigens al langer dan 5 jaar volgens mij...
 

de waan

Well-known member
Toen ze begonnen met al die afzonderlijke portretjes is het fout gegaan. Dat is volgens mij al een jaar of 15.
 

SanMark.

Well-known member
Toen ze begonnen met al die afzonderlijke portretjes is het fout gegaan. Dat is volgens mij al een jaar of 15.

Mwoah dat vind ik nog wel meevallen. Gewoon 4 pagina's per club. Meer dan voldoende. Misschien Ajax een 5de pagina voor alle prijzen die ze hebben gewonnen.
 

Unregistere

Well-known member
Hoe dan ook, hier dan toch de nieuwe selectie: www.hsc21.nl/1e-elftal/selectie

Ik zag het ook via Twitter al voorbij komen. Netjes.

Leuke toevoeging om het aantal gespeelde duels en het aantal gemaakte goals te vermelden. Zeker als dan blijkt dat een keeper ook een keer gescoord heeft. Wat tellen jullie trouwens als offici?le duels? Bij ons is er altijd wat discussie omdat spelers ook graag de oefenwedstrijden en wedstrijden om regionale cupjes bij hun totaal willen zien, maar ik houd het eigenlijk altijd bij (na)competitie, districtsbeker, KNVB-beker en Supercup.

Leuk strijdje tussen Ottink en Wilens wie de meeste goals heeft.
 

de waan

Well-known member
Ik heb ook maar even doorgegeven dat Ottink op 199 staat nu.

Competitie, nacompetitie, beslissingswedstrijden, KNVB Beker en dustrictsbeker telt mee.
 
Bovenaan