Ontbraken de jeugdploegen in de spelerspaspoorten vorig jaar nou ook? Ik vind dat toch wel een gemis. Bij sommige spelers staat er helemaal niets in het spelerspaspoort en moet je maar raden uit welke jeugdopleiding ze komen.
PreciesGewoon per team in de Tweede Divisie een teamfoto en de selectie knippen/plakken. Zo moeilijk is dat toch niet? Jammer dat ze daar niet aan doen. Deden ze eerder met de Topklasses wel.
Stond van de week met de ELF-gids in mijn handen, toch maar niet gekocht omdat ik verwachtte dat VI in zijn seizoensgids wel aandacht zou besteden aan de 2e divisie (daaruit komt immers 1 JL-team van volgend jaar). En als abonnee krijg ik de VI-gids sowieso... Ga nu zometeen toch maar even ook de ELF-gids halen, want wil ook wel wat weten over de 2e divisie (en 3e divisie)De gids van ELF was weer lekker uitgebreid in elk geval. Altijd leuk om te kijken welke spelers ze met een portretje uitlichten. Dit jaar hebben ze bij de amateurclubs ook wat minder naar ex-profs gekeken, dus dat geeft een wat breder beeld. Prima gedaan weer, wat mij betreft.
Gewoon per team in de Tweede Divisie een teamfoto en de selectie knippen/plakken. Zo moeilijk is dat toch niet? Jammer dat ze daar niet aan doen. Deden ze eerder met de Topklasses wel.
Guido Moelee was helemaal verbaasd dat hij was uitgelicht.
Ik heb ook gezocht naar de selecties van met name de zondagteams en het viel me op dat niet al die clubs de site al up to date hadden op dat vlak.
Ze willen ook elk jaar iemand anders kiezen, dat speelt ook mee. Bij de clubs die ik wat beter ken vond ik de keuzes over het algemeen wel in orde. Alleen Barendrecht vond ik opmerkelijk. Bij jullie was het Ter Hogt toch?
Sorry, ga er meteen werk van maken dit weekend.Presentatiegids had even prioriteit.
Ik vind die seizoensgids veel te uitgebreid. 'Vroeger' was je gewoon aan het bladeren en dan had je twee pagina's verder de volgende selectie weer staan. Nu blader je wezenloos om de volgende selectie weer te kunnen bekijken . Dat schiet niet echt op. Maar dat is iets wat denk ik al een jaar of 5 speelt.
Het is geen snelle overzichtelijke opzoekgids meer.
Toen ze begonnen met al die afzonderlijke portretjes is het fout gegaan. Dat is volgens mij al een jaar of 15.
Bij HSC was het me niet opgevallen. Die selectie had ik al via de link die jullie op het forum hadden gezet naar dat tweetje van de technische man.
Hoe dan ook, hier dan toch de nieuwe selectie: www.hsc21.nl/1e-elftal/selectie