Segunda División

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gisteren was er gratis geld te verdienen, Vallodolid speelde in Numancia tegen de plaatselijke FC en won met 0-3.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens wel aardig, ik was de afgelopen anderhalve week op Mallorca en ben naar de stadions van Real Mallorca en Atletico Baleares gegaan. Hoewel je bij die laatste club meer kan spreken van een 'onderkomen'. San Moix is wel erg fraai, ik kreeg nog een persoonlijke rondleiding van een bewaker die niks te doen had.

Real Mallorca is gepromoveerd naar de Segunda Division en het won vorige week de dubbele ontmoeting met Rayo Majadahonda om het kampioenschap van de Segunda B.
 

Ska P 187

Well-known member
Ja atl. Baleares is nu niet meer zo heel veel bijzonders meer, maar hadden vroeger een heel behoorlijk, cq veels te groot, stadion.
 

Batigoal

Well-known member
De club Deportiu Reus is zijn proflicentie kwijtgeraakt en mag als straf maar liefst 3 jaar niet meer op profniveau meedoen. Reus kon de afgelopen maanden de salarissen niet meer betalen en wist niet op tijd nieuwe investeerders te vinden.
 

Batigoal

Well-known member
Zoals een paar posts hierboven beschreven ben ik afgelopen zomer nog in het stadion van Real Mallorca geweest, de ploeg was toen weer teruggekeerd naar de Segunda Division. Bijna een jaar later staan ze op de drempel van de playoffs om promotie naar de Primera Division. Het zou gaaf zijn als ze gelijk weer promoveren. Je krijgt toch een zwak voor clubs die je hebt bezocht.
 

Ska P 187

Well-known member
Zelfs al hebben ze een kutstadion. Da's toch vreemd inderdaad.
Maar goed dat je dit topic weer eens een schop geeft, de leuke fase is aan het aanbreken en dan ook in de segunda B waar wat leuke clubs op play off plekken staan.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Zelfs al hebben ze een kutstadion. Da's toch vreemd inderdaad.

Ik snap je post niet. Met San Moix is weinig mis.

Maar goed dat je dit topic weer eens een schop geeft, de leuke fase is aan het aanbreken en dan ook in de segunda B waar wat leuke clubs op play off plekken staan.

Ik vind het altijd wel leuk dat de promotieplayoffs in Spanje zo ongeveer als laatste in Europa worden gespeeld.
 

Janssen

Well-known member
Heeft wel een hoog olympisch stadion gehalte. Hebben ze die opvulling in de curve nog? (zoals de Kuip dat heeft). Anders zat je daar wel extreem ver van het veld af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stade de France lossen ze het nog wel redelijk op met dat ze tribunes over de atletiekbaan kunnen schuiven. Mooie rondleiding daar gehad op de Dag van de Arbeid.
 

Ska P 187

Well-known member
Redelijk inderdaad en qua stadion zal het best indrukwekkend zijn, maar een echt voetbalstadion zal het nooit worden naar mijn mening.

cq jij neemt je vriendin mee naar Parijs onder het mom van romantisch en staat er dan op een buitenwijk in te gaan als Sant Denis omdat je een stadion moet en zal zien waar geen eens een wedstrijd gespeeld wordt of... had ze hoofdpijn?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, familieweekendje met het gezin een jaartje of veertien terug. Zussen gingen naar Euro Disney, ouders naar Louvre en ik naar Stade de France. Uiteindelijk was Louvre dicht vanwege 1 mei, dus ouders kwamen ook richting Stade de France.
 

Ska P 187

Well-known member
Racing Santander weer terug in de segunda a, leuk (!) en de zoveelste kutploeg uit omgeving Madrid helaas ook en wel
Fuenlabrada.
Welkom dan maar, het zal wel verdiend zijn.
 

Ska P 187

Well-known member
Mirand?s, Recreativo, Melilla, Atl?tico Baleares, H?rcules Alicante. UD Logro??s, FC Cartagena, Ponferradina zijn ook nog in de race voor e overige 2 plaatsen.
Hup Pa?ses Catalanes dan maar oftewel Macho H?rcules en Atletico Baleares mogen het van mij worden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Reus eindigt de competitie met 0 punten (begonnen het seizoen met -21 ofzo). Iemand met tijd te veel die kan uitzoeken of dit ooit al eerder gebeurd is?
 
Bovenaan