Segunda División

G

Gast

Guest
11350647_860947957275098_894934583591737987_n.jpg
 

JMD

Well-known member
Zaragoza won met 1-4 en is dus door naar de playofffinale. Het ontmoet daarin Las Palmas
 

Ska P 187

Well-known member
Hercules helaas eruit tegen Cadiz door een 1-0 nederlaag in de Atlantische havenstad. Jammer geen derby Alicantino volgend seizoen in de segunda a.
Behalve Cadiz zijn Huesca, Hurican Valencia en Bilbao Athletic nog in de race voor de laatste promotieplaatsen naar de segunda A.
Doe mij maar Cadiz en Huesca als dat mogelijk is, maar ik weet niet wie tegen wie moet in de laatste finales, dus de vraag is of dat mogelijk is.
 

T.T.

New member
Ik zag het net zo ergens staan:

20 juni: Bilbao Athletic - Cadiz
21 juni: Hurac?n Valencia - Huesca

28 juni: Cadiz - Bilbao Athletic
28 juni: Huesca - Hurac?n Valencia

Ik vraag me alleen af of niet een van die twee terugwedstrijden een dag eerder gespeeld zal worden.
 
G

Gast

Guest
Las Palmas haalt het ten koste van Zaragoza, uit 3-1 verloren, thuis 2-0 gewonnen. Dit seizoen had eigenlijk Girona het verdiend, maar mede ook op basis van vorig seizoen is Las Palmas wel een terechte promovendus denk ik.

Ondertussen brak Bilbao Athletic het toeschouwersrecord in de Segunda B :-D.
 

Ska P 187

Well-known member
Ja gefeliciteerd Mark, waar je ook bent, op Las Palmas hoop ik voor je.
En die B ploeg wint met 2-0, normaal gesproken toch een dodelijke uitslag al zijn de play offs dit jaar vol met verrasingen.
 

Marc070987

Member
Ja gefeliciteerd Mark, waar je ook bent, op Las Palmas hoop ik voor je.
En die B ploeg wint met 2-0, normaal gesproken toch een dodelijke uitslag al zijn de play offs dit jaar vol met verrasingen.

Muchas gracias!! Na 13 jaar afwezigheid keren we eindelijk weer terug in de Primera. W?t een ontlading na het laatste fluitsignaal, kan het nog steeds bijna niet geloven dat we volgend seizoen niet naar het mini estadi enzo meer hoeven maar gewoon naar het Camp Nou, Bernabeu etc.. Ook een voordeel dat ik nu dit ''infierno'' topic voor minimaal 1 seizoen even achter me kan laten ;)

@Satyr,

Valer?n heeft in de eerste wedstrijd nog 20 minuten mee mogen doen, maar afgelopen zondag deed hij niet mee. Hij heeft overigens zijn contract nog met een jaartje verlengd om afscheid te kunnen nemen in de Primera.


 
G

Gast

Guest
Inderdaad gefeliciteerd Marc.

Volgend seizoen ben ik er sowieso bij op Gran Canaria tegen Athletic, kan niet wachten op het speelschema.
 

Marc070987

Member
Inderdaad gefeliciteerd Marc.

Volgend seizoen ben ik er sowieso bij op Gran Canaria tegen Athletic, kan niet wachten op het speelschema.

Ik kijk nu al uit naar je verslag van die wedstrijd en je ervaringen! Jammer dat alle groundhoppingverhalen hier verdwenen zijn.

Volgens mij wordt het speelschema half juli bekend gemaakt en start de competitie in het weekend van 15 augustus. Als Las Palmas dan de eerste wedstrijd thuis speelt ben ik daar uiteraard bij. Dit gaat waarschijnlijk een heel duur seizoen voor mij worden. Ik was al van plan om een wedstrijd mee te pakken in het Camp Nou, maar nu Las Palmas in de primera uitkomt is dat een zekerheidje (als mijn werk het toelaat). Daarnaast wil ik nog een aantal andere wedstrijden bezoeken zoals in Bilbao en uiteraard de wedstrijden in Madrid. Vooral de wedstrijd in Vallecas heeft voor mij een speciaal tintje.

Dat wordt nog lastig, Marc, Rayo tegen Las Palmas... Welke club krijgt dan je voorkeur?

Uiteraard hoop ik dat ze er allebei in blijven, maar Las Palmas heeft mijn voorkeur. Dat is en blijft mijn club in Spanje, die club volg ik nu zo`n 9 jaar. Rayo ben ik pas vorig seizoen gaan waarderen toen ik in Madrid woonde en heeft zeker mijn sympathie, maar Las Palmas gaat voor.
 

Ska P 187

Well-known member
Indios, indios!!!
Sorry riep een maat van me altijd wanneer er tegen een club van die eilanden werd gevoetbald.
Nu woont hij zelf op een eiland, de dwaas.
 
Bovenaan