Ja, Ross County traint in Dingwall.Ooit was ik bij de derby Inverness-Ross County. Toen op het 2e niveau.
Traint Ross County ook echt in Dingwall? Veel afgelegen clubs hebben een trainingscomplex veel zuidelijker.
Ja, Ross County traint in Dingwall.Ooit was ik bij de derby Inverness-Ross County. Toen op het 2e niveau.
Traint Ross County ook echt in Dingwall? Veel afgelegen clubs hebben een trainingscomplex veel zuidelijker.
Er kunnen aanzienlijk meer mensen in dan dat er in Dingwall wonen. Maar die club vertegenwoordigt de hele regio ten noorden van Inverness.In 2012 zat ik in de trein van Inverness naar Thurso. Het stadion bij Dingwall viel me toen al op.
Geen grote plaats, maar wel heel veel kleine plaatsen in een erg groot gebied. Daardoor trekken ze toch zoveel toeschouwers.Wel een bijzonder verhaal. Er wonen amper 5000 mensen in Dingwall. Ze halen al heel lang een toeschouwersgemiddelde van 4300.
En het is niet zo dat er daar een grote plaats dichtbij zit.
Wel een bijzonder verhaal. Er wonen amper 5000 mensen in Dingwall. Ze halen al heel lang een toeschouwersgemiddelde van 4300.
En het is niet zo dat er daar een grote plaats dichtbij zit.
Wat is het dan nu? Geen stad in ieder geval. Daar zijn er 11 van in Fryslan en Heerenveen is daar niet een van.Ik denk dat Heerenveen een beetje als Nederlands equivalent geldt. Niet dat het nog steeds een dorp is maar dat was het vroeger wel.
Het Friese Almere?Wat is het dan nu? Geen stad in ieder geval. Daar zijn er 11 van in Fryslan en Heerenveen is daar niet een van.
Een grut doarp.Het Friese Almere?
Haha, ik ben er echt vaak geweest op familiebezoek. De bebouwing langs het water en het wijkje tussen gemeentehuis en ziekenhuis zijn fraai maar daarbuiten is het echt ongekend lelijk. Met name de Greiden, Nijehaske en het centrum.Een grut doarp.
En jouw belediging voor Heerenveen mag PES5 op reageren.