Schots voetbal

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Huh? Zo laag? Wat is daar aan de hand? Slechte seizoensstart (overkomt elke club wel eens) of is het er chaos?
Ze hebben de eerste 4 wedstrijden gelijkgespeeld en de 5e wedstrijd met 0-2 thuis verloren van Hearts. Die wedstrijd was ik bij, ik kreeg sponsorkaarten aangeboden, ik heb een voorkeur voor Hearts op het hoogste niveau dus ik vermaakte me wel. Maar wat was Rangers slecht, echt totaal geen idee hoe ze de bal voorin moesten krijgen. Het leek nergens op, ik heb ze nooit zo slecht gezien.

Natuurlijk blijft dat niet zo, net zoals toen Ajax twee jaar geleden een dramatische start had, maar het is ook een chaos daar dus er zal wel e.e.a. moeten veranderen.

Celtic staat op doelsaldo bovenaan, zij en Hearts hebben allebei 13 punten uit 5 wedstrijden. Hearts doet het zeer goed tot nu toe.

Kielse Rat

Well-known member
Ze hebben de eerste 4 wedstrijden gelijkgespeeld en de 5e wedstrijd met 0-2 thuis verloren van Hearts. Die wedstrijd was ik bij, ik kreeg sponsorkaarten aangeboden, ik heb een voorkeur voor Hearts op het hoogste niveau dus ik vermaakte me wel. Maar wat was Rangers slecht, echt totaal geen idee hoe ze de bal voorin moesten krijgen. Het leek nergens op, ik heb ze nooit zo slecht gezien.
De dubbele confrontatie tegen Club Brugge (en dan vooral de 6-0 pandoering) was toch ook een teken aan de wand.

Bovenaan