Welkom!Zelfs een schaakhoek op het forum, mooie verassing!
Wel een behoorlijk dode topic, wie geven jullie de grootste kans voor de wereldtitel?
Niet in dit gevalWelkom!
Magnus lijkt mij altijd de meest veilige gok.
Ah, moet je nagaan. Ik volg het te weinig. Dan zeg ik Nepo! Jij?Niet in dit geval
Magnus gaat zijn titel niet verdedigen.
Nepomniachtchi (winnaar kandidatentoernooi) mag het nu opnemen tegen Ding Liren (2e op kandidaten toernooi).
Ben het daar wel met je eens, Nepo heeft ervaring na vorig jaar. Ook een meer ervaren groep om zich heen.Ah, moet je nagaan. Ik volg het te weinig. Dan zeg ik Nepo! Jij?
Zeker, ben een enthousiast amateur!Ja, te rustig topic. Speel je zelf ook?
Zeker, ben een enthousiast amateur!
Schaak wekelijks bij de vereniging, geef (sinds kort) les aan basisschool kinderen en ben zelf nog redelijk wat aan het studeren. Al is het iets minder fanatiek dan in het begin. En jij?
Wel herkenbaar, ben al teruggegaan van 3 avonden in de week bij de vereniging naar 1.Jarenlang bij een club geschaakt, maar aantal jaren geleden daarmee gestopt. Werk ook gewoon overdag en met een volledige partij 's avonds erbij raakte mijn hoofd een beetje op, dus toen gestopt. Speel nog wel af en toe op internet of gewoon ergens, maar dan alleen rapid of blitz.
Wel herkenbaar, ben al teruggegaan van 3 avonden in de week bij de vereniging naar 1.
Een dag werken voorafgaand aan een partij tot laat is ook niet per se bevorderlijk voor de kwaliteit.
Waar ik wel benieuwd naar ben, wat zijn je favoriete openingen? En waarom?
Mijn oud-leerling (Anish Giri) zal het niet worden denk ik... Idd Magnus zou ik zeggen.Zelfs een schaakhoek op het forum, mooie verassing!
Wel een behoorlijk dode topic, wie geven jullie de grootste kans voor de wereldtitel?
Mijn oud-leerling (Anish Giri) zal het niet worden denk ik... Idd Magnus zou ik zeggen.
Dat moet wel gaaf zijn, een oud student die nu top 10 speler is in de wereld!Mijn oud-leerling (Anish Giri) zal het niet worden denk ik... Idd Magnus zou ik zeggen.
Zeker.Dat moet wel gaaf zijn, een oud student die nu top 10 speler is in de wereld!