Schaatsen

Joost

Well-known member
Volgens mij genieten Friesland en JMD nog meer van het invullen van de matrix en wat er allemaal zou kunnen gebeuren dan van het schaatsen zelf.

( bedoel echt niets verkeerd met bovenstaande)
Ik heb geen seconde van het schaatsen zelf gezien maar kijk wel dagelijks met veel plezier snaar hun matrix updates.

JMD

Well-known member
Volgens mij genieten Friesland en JMD nog meer van het invullen van de matrix en wat er allemaal zou kunnen gebeuren dan van het schaatsen zelf.

( bedoel echt niets verkeerd met bovenstaande)
Nee, dat niet, ik geniet ontzettend van het schaatsen zelf (nu de 1500m dames en dan zo de 1000m heren, fantastisch gaat dat worden). Maar ik ga niet ontkennen dat ik het doorrekenen van alle mitsen en maren van die matrix ook leuk vind.

1500m dames nu met sprinters en stayers als kanshebbers, het blijft de mooiste afstand.

JMD

Well-known member
Wüst net onder Wijfje, Schouten erboven. Is dit genoeg voor Wüst? Normaal wel, want zie Ter Mors en Groenewoud haar niet inhalen/

JMD

Well-known member
Ter Mors lang niet, maar Groenewoud komt heel dichtbij en stelt zo sowieso haar kandidatuur voor de 2e massastartplek

JMD

Well-known member
Groenewoud 3e, ook gewoon massastart.
Verder geen calamiteiten, ideale ploegenachtervolging ook al met De Jong, Wüst, Achtereekte plus Schouten als 4e vrouw

Matrix dames is doodsimpel.

JMD

Well-known member
Michelle de Jong zit overigens net als 4 jaar terug weer 'op de wip'. Toen viel ze er (mede door vriendin Wüst) net buiten.

erka

Well-known member
Leuk mens die Groenewoud! Niks mis mee. Bij het voetbal zouden we zeggen, zit een goede kop op.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Schouten gaat morgen de 5000m winnen, dat is eenvoudig. Dan is nog wel de vraag of Antoinette de Jong de 5000m gaat rijden.

Bestaat niet meer

Well-known member
Groenewoud 3e, ook gewoon massastart.
Verder geen calamiteiten, ideale ploegenachtervolging ook al met De Jong, Wüst, Achtereekte plus Schouten als 4e vrouw

Matrix dames is doodsimpel.
Er zijn nu 8 verschillende vrouwen geplaatst. Zolang er morgen niks geks gebeurt op de 5 km met 2 schaatsters die zich nog niet geplaatst hebben bij 1e 2 rijden is die klaar ja.

Friesland

Well-known member
Er zijn nu 8 verschillende vrouwen geplaatst. Zolang er morgen niks geks gebeurt op de 5 km met 2 schaatsters die zich nog niet geplaatst hebben bij 1e 2 rijden is die klaar ja.
Grote kans dat het bij 8 blijft, Naast Schouten kunnen ook Achtereekte en De Jong zich morgen zomaar in de top-2 rijden. Het is alleen jammer dat je de ene plek dan niet mag overhevelen naar de mannen. Dat zou een hoop ellende kunnen schelen.

Bovenaan