Pascallovic
Well-known member
Wat een niks onderdeel die massastart.
Wat een niks onderdeel die massastart.
Wegrijden zit er niet, alleen maar temporiseren voor een massasprint.Want?
Is niet altijd zo hoor...Wegrijden zit er niet, alleen maar temporiseren voor een massasprint.
Klopt. Die tussensprints moet je er eigenlijk gewoon uithalen, die doen ze vanwege het verdelen van de plaatsen achter de medailles. Maar het blijft idioot ja dat ze 4e eindigt maar 7e wordt ofzo.Haha de nummer 4 van de race is op het eind 9e. Want de gevallen Van der Weijden die op 6 rondjes is ge?indigd staat er voor omdat ze een tussensprint heeft gewonnen en Achtereekte werd slechts 3e in een tussensprint en 4e op het eind.
Ik was verrast dat ze doorreden, want er stond 'laatste ronde' in beeld. Dan was die goed en heeft men te laat gebeld.Huh, Silovs gewonnen???
De bel voor de laatste ronde klonk op een ander moment dan dat in beeld kwam 'laatste ronde' (die kwam 1 ronde eerder).
Ik was verrast dat ze doorreden, want er stond 'laatste ronde' in beeld. Dan was die goed en heeft men te laat gebeld.
De Russische beller van dienst heeft iets te vroeg aan de wodka gezeten.Lol er is 2x gebeld voor de laatste ronde. Deze uitslag moet gewoon blijven staan. Silovs wint.
Ik stel mijn mening bij. Toch een grappig een onderdeel. Er moet alleen een dronken Rus de bel bedienen.De Russische beller van dienst heeft iets te vroeg aan de wodka gezeten.
Ik stel mijn mening bij. Toch een grappig een onderdeel. Er moet alleen een dronken Rus de bel bedienen.
Je zou dit op de Olympische spelen hebben in plaats van op een toernooi als dit...
Of dat ze gewoon pas na afloop horen welke van de doorkomsten in ronde 13 t/m 16 gaat tellen als einduitslag.
De Russische beller van dienst heeft iets te vroeg aan de wodka gezeten.
Schaatsers bepalen dus de afstand bij de massastart. Mooi om te weten.
Schaatsers bepalen dus de afstand bij de massastart. Mooi om te weten.
En na de wedstrijd worden de regels aangepast.